اگر به دنبال ارزیابی شرکت‌های مختلف جهت خرید بیمه عمر هستید و به بیمه کارآفرین رسیده‌اید، در این مطلب همراه ما باشید تا مهمترین نکات بیمه عمر کارآفرین را بررسی کنیم. شناخت مزایای این بیمه عمر، انواع بیمه عمر کارآفرین، شرایط و مدارک لازم برای تهیه این بیمه نامه، ارزیابی جدول این بیمه‌نامه عمر از مواردی است که در این مطلب خواهید خواند.

 


مطلب مرتبط: بیمه عمر چیست؟


 

  • بیمه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین
  • طرح‌های ویژه بیمه عمر کارآفرین
  •  محاسبه بیمه عمر کارآفرین
  • جدول بیمه عمر کارآفرین
  • محاسبه آنلاین حق بیمه عمر کارآفرین
  • مزایای بیمه عمر کارآفرین
  • شرایط کلی برای خرید بیمه عمر کارآفرین
  • نکات مهم در پوشش های بیمه عمر کارآفرین
  • خسارت های تحت پوشش در بیمه عمر کارآفرین
  • مدارک لازم برای خرید بیمه عمر کارآفرین
  • مزایای مالی و سرمایه گذاری در بیمه عمر کارآفرین
  • بازخرید بیمه عمر کارآفرین
  • موجودی اندوخته بیمه عمر کارآفرین
  • راهنمای خرید بیمه عمر کارآفرین

بیمه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین

شرکت بیمه کارآفرین در سال ۱۳۸۳ با ارایه طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری خود توانست به عنوان یکی از اولین شرکت‌های توانا و مبتکر بیمه عمر و سرمایه‌گذاری تبدیل شود و با جدیت تمام در جذب بیمه گذاران عمر، یکی از برترین و توانگرترین شرکت‌های بیمه در سطح کشور شناخته می‌شود. در بیمه نامه عمر کارآفرین بر اساس حق بیمه‌های پرداختی، پوشش‌های فوت، امراض و از کارافتادگی به بیمه شده ارائه می‌شود. از طرف دیگر سرمایه‌گذاری امنی بر اساس میزان حق بیمه های پرداختی و سود تضمینی و مشارکتی برای بیمه شده‌های بیمه عمر شکل می‌گیرد.

اگر علاقه‌مند هستید تا بدانید که کدام شرکت‌های ارائه دهنده بیمه عمر در کار خود بهترین هستند پیشنهاد میکنیم مطلب رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه عمر را مطالعه بفرمایید. این مقاله با استفاده از ارقام و آمار مستند بیمه مرکزی منتشر شده است.

 

طرح‌های ویژه بیمه عمر کارآفرین

شرکت بیمه کارآفرین در طول سال‌ها فعالیت خود تلاش کرده است تا طرح‌های متنوعی در بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری جهت ارتقا فرهنگ بیمه عمر و جلب رضایت بیمه گذاران ارائه نماید.


در همین زمینه بخوانید: آشنایی با انواع بیمه عمر


 

 ↵ بیمه عمر انفرادی کارآفرین 

منظور از بیمه عمر و سرمایه گذاری داشتن پوشش‌های بیمه‌ای به همراه سرمایه گذاری است که فرد می‌تواند با پرداخت حق بیمه داشته باشد. بیمه عمر انفرادی کارآفرین یکی از طرح‌های پرطرفدار بیمه عمر است که هم از جنبه سرمایه گذاری دارد و هم از لحاظ بیمه‌ای پوشش‌های ارزنده‌ای را برای بیمه شده فراهم می‌کند.

 

 ↵ بیمه عمر مشترک کارآفرین

بیمه عمر مشترک یکی دیگر از طرح‌های فاخر بیمه عمر است که در سطح کشور توسط شرکت بیمه کارآفرین اجرا می‌شود و برای اولین بار هم توسط شرکت بیمه کارآفرین ارائه شد. در این طرح بیمه‌ای شما می توانید با پرداخت یک حق بیمه دو نفر را تحت پوشش قرار دهید. شما می‌توانید پوشش‌های بیمه عمر مشترک دو نفر را در یک بیمه‌نامه دریافت نمایید و هر دو نفر بیمه شده می‌توانند از همه مزایای بیمه عمر استفاده نمایند. پوشش سرمایه فوت و امراض و ازکارافتادگی همه پوشش‌هایی هستند که در بیمه عمر مشترک نیز برای هر دو نفر وجود دارد.

 

بیمه عمر طرح خود پرداخت کارآفرین

بر اساس شرایط بیمه عمر طرح خود پرداخت کارآفرین، فرد حق بیمه‌ای را یکجا پرداخت می‌کند و تا پایان قرارداد دیگر مبلغی به عنوان حق بیمه پرداخت نمی‌کند.

به عنوان مثال فرد مبلغ ۲۰ میلیون تومان را یکجا در ابتدای قرارداد پرداخت و تا پایان قرارداد دیگر هیچ مبلغی را پرداخت نمی‌کند. در این مثال ۱۰% مبلغ پرداختی معادل ۲ میلیون تومان به عنوان حق بیمه عمر، با پوشش های ۵۰میلیون تومان سرمایه فوت، ۲۰۰میلیون تومان سرمایه فوت به علت حادثه و ۱۵میلیون تومان امراض خاص، با مدت بیمه تعیین شده، و مبلغ ۱۸میلیون تومان الباقی به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود. در پایان مدت بیمه نامه نیز چندین برابر این مبلغ را به صورت اندوخته دریافت می‌کند و پوشش‌های کامل بیمه را هم در طول مدت بیمه نامه خواهد داشت.

نکته: این طرح برای بیمه گذاران قدیمی کارآفرین که دارای حساب اندوخته در بیمه عمر کارآفرین هستند و تمایل دارند که حق بیمه پرداخت ننمایند بسیار می‌تواند کارا باشد.

 

بیمه عمر طرح مستمری کارآفرین

شاید داشتن مستمری برای همه افراد موضوع مهمی است و همه دوست دارند یک مستمری برای خودشان داشته باشند، با توجه به شرایط بیمه عمر کارآفرین، بیمه عمر طرح مستمری می‌تواند حامی مالی مناسبی برای زمان بازنشستگی شما باشد.
در این بیمه نامه پرداخت حق بیمه‌های سالانه شما با پرداخت سودهای تضمین شده و سود مشارکتی، تبدیل به یک اندوخته ارزنده می‌شود که نهایتا بیمه شده می‌تواند با ارسال درخواست کتبی، اندوخته بیمه نامه را تبدیل به یکی از انواع بیمه‌های طرح مستمری نماید.
در این طرح اگر فرد بیمه شده در زمان داشتن بیمه عمر فوت نماید، سرمایه نهایی بیمه نامه که شامل مبلغ اندوخته بیمه نامه به همراه سرمایه فوت بیمه عمر، تبدیل به مستمری ماهانه شده و بازماندگان و خانواده‌های آنان می‌تواند این مبلغ را دریافت نمایند.
یکی دیگر از شرایط بیمه عمر کارآفرین این است که فرد بیمه شده می‌تواند از همان ابتدا بیمه نامه مستمری را خریداری نماید و از همه مزایای بیمه عمر استفاده نماید.

 

 محاسبه بیمه عمر کارآفرین

 

بیمه عمر بیمه نامه‌ای است بلند مدت که همراه پوشش‌های بیمه‌ای که برای فرد ارائه می‌کند،  نهایتا اندوخته‌ای نیز به عنوان سرمایه گذاری برای وی محاسبه می‌شود که می‌تواند مبلغ ارزشمندی باشد. بر اساس شرایط بیمه عمر محاسبات بیمه نامه عمر در شرکت‌های بیمه بر اساس چند فاکتور مهم و اصلی انجام می‌شود. اگر انتخاب بیمه عمر شما بیمه عمر کارآفرین است با ما همراه باشید تا نیم نگاهی به نحوه محاسبه بیمه عمر کارآفرین داشته باشیم.

مهمترین نکته در بیمه عمر کارآفرین این است که محاسبه بیمه عمر کارآفرین بر اساس شرایط هر فردی جداگانه انجام می‌شود، عواملی که در این محاسبه تاثیر گذارند عبارتند از:

  • سن بیمه شده: هر میزان سن بیمه شده کمتر باشد ریسک‌های بیمه‌ایی بیمه شده کمتر و در نهایت سرمایه‌گذاری بهتری را خواهد داشت. به عنوان مثال بیمه نامه‌ای که برای فرد ۲۰ ساله خریداری می‌شود نسبت به بیمه نامه‌ای که برای فرد ۵۰ ساله انجام می شود نتیجه بهتری را خواهد داشت.
  • نحوه پرداخت حق بیمه عمر: با توجه به پرداخت سود مشارکتی و سود تضمین که به صورت روز شمار و مرکب به اندوخته بیمه نامه‌ها پرداخت می‌شود پرداخت حق بیمه به صورت سالانه می‌تواند اندوخته بالایی را برای فرد داشته باشد.
  • داشتن ضریب تعدیل حق بیمه: برای مبارزه با تورم و با انتخاب افزایش حق بیمه از ۰ تا ۲۰ درصد، هر سال حق بیمه به میزان تعیین شده افزایش پیدا می‌نماید. معمولا بیمه شده‌ها برای کاهش اثر تورم ضریب تعدیل را در نظر می‌گیرند.
  • مدت بیمه نامه: تعداد سال‌هایی که هر فرد بیمه شده دارای بیمه نامه عمر است، می‌تواند در میزان سود دهی بیمه عمر موثر باشد. هر میزان تعداد سال‌های بیمه نامه شما زیاد باشد نهایتا میزان سود دهی سرمایه گذاری شما بیشتر خواهد بود. معمولا مدت بیمه نامه‌های عمر ۵ تا ۳۰ سال می‌باشد و هر فرد می‌تواند تا زمانی که مجموع سن بیمه شده و مدت بیمه نامه ۷۰ سال می‌شود بیمه نامه عمر داشته باشد.

نکته: معمولا بیمه نامه‌های انفرادی نسبت به بیمه نامه های عمر مشترک کارآفرین با یک حق بیمه یکسان نتیجه سرمایه گذاری بیشتری را دارد. اگر هدفتان از خرید بیمه عمر داشتن سرمایه گذاری است بهتر است که بیمه عمر انفرادی را داشته باشید.


مطلب مرتبط: نحوه محاسبه بیمه عمر


 

جدول بیمه عمر کارآفرین

شاید اطلاعاتی که در جدول محاسبه بیمه عمر کارآفرین آورده می‌شود برای  بسیاری از افراد کمی پیچیده به نظر آید، در واقع جدول بیمه عمر اطلاعاتی جامع درباره پوشش‌های بیمه عمر و نحوه سرمایه‌گذاری در این بیمه نامه را ارائه می‌کند، در ادامه به بررسی نمونه‌ای از جدول بیمه عمر کارآفرین می‌پردازیم.

جدول بیمه عمر کارآفرین

نکته: جدول فوق بر اساس مشخصات سنی ۳۰ ساله با حق بیمه ۲ میلیون تومانی محاسبه شده است. تمامی موارد موجود در جدول قابل تغییر می‌ باشد.

مواردی که در جدول بیمه عمر کارآفرین وجود دارد عبارتند از:

  • سن: این ردیف نشان دهنده سن بیمه شده است که با وارد کردن تاریخ تولد فرد در زمان استعلام بیمه عمر به صورت سیستمی محاسبه می‌شود. سن بیمه شده می‌تواند از زمان تولد تا ۶۵ سال باشد، البته این نکته را فراموش نکنید که بر اساس شرایط بیمه عمر کارآفرین مجموع سن بیمه شده و مدت بیمه نامه نباید بیش‌تر از ۷۰ سال باشد.
  • حق بیمه سالانه بیمه عمر: در این ردیف حق بیمه‌های عمری که فرد هر سال پرداخت می‌کند نمایش داده می‌شود. اگر پرداخت حق بیمه شما به صورت افزایشی باشد مبالغ این ردیف تا پایان زمان قرارداد با ضریب مشخصی افزایش می‌یابد.

نکته : تمامی پوشش‌های بیمه عمر بر اساس حق بیمه پرداختی شما محاسبه می‌شود.

  • مجموع حق بیمه پرداختی بیمه عمر: این ردیف مجموع حق بیمه‌هایی است که هر سال تا پایان قرارداد پرداخت می‌شود، مبلغ نهایی این ردیف مجموع حق بیمه‌های پرداختی شما به شرکت بیمه در طول مدت بیمه نامه عمر می‌باشد.
  • سرمایه بیمه عمر در صورت فوت به هر علت: در جدول محاسبه بیمه عمر کارآفرین مبلغ سرمایه فوت به تفکیک هر سال و البته بر اساس ضریب مشخص شده قابل بررسی است. بیمه شده می‌تواند در زمان خرید بیمه عمر ضریبی برای سرمایه فوت بیمه عمر خود مشخص نماید که مقدار این ضریب می‌تواند صفر تا ۲۰ برابر حق بیمه پرداختی سالانه فرد باشد.
  • سرمایه بیمه عمر در صورت فوت به علت حادثه: میزان این سرمایه می‌تواند ۱ تا ۴ برابر سرمایه فوت عادی باشد. در جدول بیمه عمر کارآفرین میزان این سرمایه قابل مشاهده می‌باشد.
  • سرمایه بیمه عمر امراض خاص: میزان سرمایه بیماری‌ها در بیمه عمر کارآفرین ۳۰ درصد سرمایه فوت بوده و سقف این پوشش  تا ۵۰ میلیون تومان می‌تواند باشد.
  • میزان حق بیمه سالیانه پوشش‌ها: با انتخاب پوشش‌های اضافی مبلغ بسیار جزئی به صورت حق بیمه سالیانه پوشش‌ها به حق بیمه اضافه می‌شود، برای شفافیت مالی بیمه نامه‌های عمر این مبلغ در یک ستون جداگانه در جدول بیمه عمر کارآفرین آورده می‌شود.
  • اندوخته تضمینی بیمه نامه: این ردیف میزان اندوخته  تضمین شده بیمه نامه عمر شما، که شرکت کارآفرین آن را تضمین می‌کند را نشان می‌دهد. از همان سال اول بیمه نامه که شما پرداخت بیمه‌ای‌تان را انجام می‌دهید مبلغ اندوخته بیمه نامه شما به صورت آنلاین و از طریق سایت بیمه کارآفرین و بر اساس جدول بیمه عمر کارآفرین در دسترس شما می‌باشد. مزیت مشاهده این ردیف در جدول بیمه عمر کارآفرین مشاهده اندوخته بیمه نامه در طول مدت داشتن بیمه عمر کارآفرین است .البته فرد بیمه شده می‌تواند بعد از پایان سال دوم بیمه‌ای خود ۹۰ درصد از اندوخته بیمه نامه را وام دریافت کند و شاید در شرایط اضطراری این مبلغ را برداشت از اندوخته کند.

 

محاسبه آنلاین حق بیمه عمر کارآفرین

 

یکی از سوالاتی که همواره برای بیمه شده های بیمه‌های عمر وجود دارد این است که فرد با پرداخت‌هایی که هر ساله انجام می‌دهد نهایتا چه میزان سرمایه گذاری خواهد داشت و چه پوشش‌هایی را دریافت می‌نماید؟ در محاسبه آنلاین بیمه عمر میزان ریسک سنجی بیمه عمر برای هر فرد بر اساس سن و شغل فرد انجام شده و محاسبه آنلاین بیمه نامه به صورت جدول بیمه عمر در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای این منظور شما می‌توانید با تکمیل فرم بیمه عمر اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما به طور تخصصی همه موارد مهم با توجه به شرایط شما را بررسی و به شما اعلام نمایند.

 

مزایای بیمه عمر کارآفرین

بیمه عمر کارآفرین شامل پوشش‌های مناسب بیمه عمر، در کنار سرمایه گذاری ارزنده‌ است، که در این قسمت نیم نگاهی به مزایای بیمه عمر کارآفرین خواهیم داشت:

  •  پوشش فوت به هر علت
  • پوشش فوت به علت حادثه
  • پوشش امراض
  • پوشش ازکارافتادگی
  • دریافت وام بدون نیاز به ضامن
  • معافیت از پرداخت حق بیمه عمر
  • معاف بودن از پرداخت مالیات
  • مشخص شدن ذینفعان بیمه نامه توسط بیمه شده

 

شرایط کلی برای خرید بیمه عمر کارآفرین

هر فردی که تمایل به خرید بیمه عمر دارد باید با برخی از شرایط بیمه عمر آشنا باشد. شرایط عمومی بیمه عمر کارآفرین، در واقع تعهدات بیمه‌گر و بیمه‌گذار است که در بیمه نامه عمر باید رعایت شود. البته چند مورد مهم که هر فرد بیمه شده ای در زمان خرید بیمه عمر باید در نظر داشته باشد عبارتند از:

  • سقف سنی برای داشتن بیمه عمر کارآفرین تا ۶۵ سال می باشد و هر فردی از زمان تولد می تواند پوشش بیمه عمر کارآفرین را داشته باشد البته به شرطی که مجموع سن بیمه شده و مدت زمان بیمه عمر بالاتر از ۷۰ سال نشود.
  • بر اساس شرایط بیمه نامه عمر فرد بیمه شده در زمان خرید این بیمه نامه باید در سلامت کامل باشد، چراکه داشتن حسن نیت بیمه شده در هر بیمه نامه ای از جمله بیمه نامه های عمر مهم ترین گزینه است. داشتن سلامتی مخصوصا برای استفاده از پوشش‌های این بیمه نامه از گزینه‌های مهم می باشد.

 

نکات مهم در پوشش های بیمه عمر کارآفرین

داشتن محدودیت‌های سنی برای برخی از پوشش های مهم از دیگر مواردی است که در شرایط بیمه عمر کارآفرین آورده شده است. از قبیل اینکه برای استفاده از پوشش معافیت و ازکارافتادگی باید فرد بیمه شده حداقل ۱۸ سال تمام داشته و شاغل باشد. پوشش بیماری ها برای کودکان بالای ۵ سال با داشتن گواهی پزشکی که سلامت جسمی و ذهنی کودک را تایید نماید، امکان پذیر است و هر فرد بیمه شده تا ۶۵ سال می توان از این پوشش استفاده نماید.

البته در زمان خرید بیمه عمر تمامی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی بیمه عمر کارآفرین به پیوست بیمه نامه از طرف بیمه تایم حضورتان ارسال می گردد.

 

خسارت های تحت پوشش در بیمه عمر کارآفرین

  • پوشش سرمایه فوت به هر علت و پوشش فوت ناشی از حادثه: این پوشش‌ها میزان خسارت‌هایی هستند که شرکت بیمه کارآفرین بر اساس حق بیمه پرداختی هر ساله شما محاسبه کرده و در صورت فوت عادی و فوت ناشی از حادثه این سرمایه را به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌کند. در سال ۹۷ سقف پوشش فوت به هر علت در بیمه عمر کارآفرین تا ۵۰۰ میلیون تومان و در پوشش فوت حادثه نیز ۵۰۰ میلیون تومان می باشد و بر اساس حق بیمه پرداختی فرد و درخواست وی محاسبه می شود.
  • پوشش امراض خاص بیمه عمر کارآفرین: اگر فرد بیمه شده در طول مدت بیمه نامه به یکی از امراض سکته قلبی، سکته مغزی، انواع سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن، جراحی باز قلب مبتلا شود، شرکت بیمه کارآفرین مبلغی به عنوان سرمایه امراض خاص تا سقف ۵۰ میلیون تومان به وی پرداخت می کند.
  • پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه: اگر فرد بیمه شده در طول مدت بیمه نامه دچار ازکارافتادگی شود با این پوشش از پرداخت حق بیمه معاف می شود و تا پایان قرارداد شرکت بیمه حق بیمه وی را پرداخت می کند.

 

مدارک لازم برای خرید بیمه عمر کارآفرین

برای خرید بیمه عمر کافی است که اصل فرم پیشنهاد بیمه عمر کارآفرین که توسط بیمه شده تکمیل شده را به بیمه تایم ارسال نمایید و با پرداخت حق بیمه عمر، بیمه نامه شما صادر شده و به محل مورد درخواست شما ارسال می‌گردد.

پیشنهاد ما این است که در ابتدا از طریق تکمیل فرم بیمه عمر اجازه دهید شرایط شما کامل بررسی شود تا بهترین طرح و متناسب با شرایط شما برای شما صادر شود.

کارشناسان ما نحوه دریافت مدارک را برای شما کامل توضیح خواهند داد اما جهت اطلاعات بیشتر شما عزیزان در ادامه مدارک لازم برای هر بخش را معرفی میکنیم.

 

مدارک لازم برای دریافت خسارت فوت به هر علت در بیمه عمر کارآفرین

  • اصل بیمه نامه عمر
  • کپی هر دو صفحه فرم پیشنهاد
  • کپی برابر اصل از تمامی صفحات شناسنامه باطل شده
  • نامه اعلام خسارت توسط ذینفعان در صورت فوت بیمه شده
  • کپی برابر اصل گواهی فوت
  • کپی برابر اصل جواز دفن
  • در صورت انجام کالبد شکافی شرح معاینه جسد و نتیجه گزارش پزشک قانونی
  • در صورت نیاز ارائه دفترچه های بیمه

 

مدارک مورد نیاز فوت به علت حادثه در بیمه عمر کارآفرین

  • اصل بیمه نامه عمر
  • کپی برابر اصل از تمامی صفحات شناسنامه باطل شده
  • نامه اعلام خسارت توسط ذینفعان در صورت فوت بیمه شده
  • کپی برابر اصل گواهی فوت
  • کپی برابر اصل جواز دفن
  • کپی برابر اصل گزارش حادثه پلیس
  • در صورت انجام کالبد شکافی شرح معاینه جسد و نتیجه گزارش پزشک قانونی
  • کپی برابر اصل گواهی نامه

 

مدارک مورد نیاز فوت ناشی از بیماری های تحت پوشش

  • اصل بیمه نامه عمر
  • کپی هر دو صفحه فرم پیشنهاد بیمه نامه عمر
  • نامه اعلان خسارت توسط ذینفعان در صورت فوت بیمه شده
  • کپی برابر اصل گواهی فوت
  • کپی برابر اصل جواز دفن
  • کپی برابر اصل از کلیه صفحات مربوط به پرونده بیمارستانی و مدارک تشخیصی بیماری
  • ارائه دفترچه‌های بیمه

نکته: اگر ذینفع بیمه نامه عمر در صورت فوت وراث قانونی باشد، کپی برابر اصل از گواهی انحصار وراثت نیاز می باشد.

 

مدارک مورد نیاز خسارت امراض در بیمه عمر کارآفرین

  • کپی بیمه نامه عمر
  • نامه اعلام خسارت، شرح حال کتبی در مورد بیماری و معرفی پزشکان
  •  کپی هر دو صفحه فرم پیشنهاد بیمه نامه عمر
  • مدارک تشخیصی بیماری
  • کپی برابر اصل از کلیه صفحات مربوط به مدارک بیمارستانی
  •  ارائه دفترچه‌های بیمه

مدارک مورد نیاز خسارات معافیت از پرداخت حق بیمه عمر

  • کپی بیمه نامه
  • کپی هر دو صفحه فرم پیشنهاد
  • مدارک تشخیصی
  • کپی برابر اصل از مدارک مربوط به از کارافتادگی دائم و کامل
  • ارائه دفترچه‌های بیمه
  • نامه اعلام خسارت از ابتدا

 

مزایای مالی و سرمایه گذاری در بیمه عمر کارآفرین

شفافیت صورت حساب‌های مالی کارآفرین مثال زدنی است. اگر با بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین آشنا شده باشید باید این نکته را بدانید که داشتن این بیمه نامه همراه پوشش‌های بیمه‌ای ارزنده‌ای که برای بیمه گذاران فراهم می‌کند، امکان سرمایه گذاری امن با داشتن بیمه عمر کارآفرین برای تمامی بیمه شده‌ها را نیز فراهم می‌کند. برخی از مزایای مالی بیمه عمر کارآفرین عبارتند از:

 

سود قطعی بیمه عمر کارآفرین

میزان سود پرداختی به حق بیمه نامه‌های عمر کارآفرین برابر با مجموع سود تضمینی و سود مشارکتی می‌باشد. میزان سود تضمینی در واقع سود قطعی است که به بیمه نامه های عمر پرداخت می‌شود و میزان این سود بر اساس سود مصوبه بیمه مرکزی در نظر گرفته می‌شود.  در سال ۹۷ میزان سود تضمینی برای دو سال اول ۱۶ درصد، برای دو سال بعد ۱۳ درصد و برای سال‌های بعد تا پایان مدت بیمه نامه ۱۰ درصد می‌باشد. میزان سود مشارکتی بیمه عمر کارآفرین هر ساله بعد از مجمع سالیانه تعیین و محاسبه می‌شود و بر این اساس، سود سرمایه گذاری به بیمه نامه‌های عمر پرداخت می‌گردد. شرکت بیمه کارآفرین هر ساله بیمه گذاران خود را در ۹۰ درصد سود مشارکتی شریک می کند و این از مزایای بیمه عمر کارآفرین می‌باشد. نرخ سود مشارکتی بیمه عمر کارآفرین در سال‌های مختلف متفاوت بوده و میزان میانگین سود بیمه عمر کارآفرین در چند سال اخیر ۲۲ درصد می باشد.

 

وام بیمه عمر کارآفرین

گرفتن وام از محل اندوخته بیمه نامه عمر بدون نیاز به ضامن از مزایای بیمه عمر کارآفرین می‌باشد. هر فردی می‌تواند بعد از پایان سال دوم بیمه‌ای خود، ۹۰ درصد از اندوخته خود را وام بگیرد. بازپرداخت وام به انتخاب خود فرد در بازه ۱۲ یا ۲۴ ماهه انجام می‌شود. در زمانی که شما از اندوخته بیمه عمرتان وام می‌گیرید سایر پوشش‌های بیمه‌ای برای شما برقرار بوده و اندوخته بیمه‌ای تان هم سر جای خودش است و با بازپرداخت به موقع اقساط وام هیچ اتفاقی بر روی سرمایه گذاری بیمه نامه شما نمی‌افتد.

 

بازخرید بیمه عمر کارآفرین

هر فرد بیمه شده‌ای می تواند در هر سال بیمه‌ای اقدام به بازخرید بیمه نامه عمر نماید. با بازخرید بیمه نامه هیچ مبلغی در اندوخته بیمه نامه باقی نمی‌ماند و سرمایه و پوشش‌های بیمه نامه شما صفر می‌شود و در حقیقت بیمه عمر کارآفرین به اتمام می‌رسد.

 

موجودی اندوخته بیمه عمر کارآفرین

هر فرد بیمه شده می‌تواند میزان اندوخته بیمه نامه خود را مشاهده نماید. با وارد نمودن کد بیمه گذاری بیمه نامه خود و شماره بیمه نامه عمر، در قسمت مشاهده اندوخته بیمه عمر کارآفرین اندوخته بیمه‌ای قابل مشاهده است.

راهنمای خرید بیمه عمر کارآفرین

 

اگر بعد از مطالعه شرایط  و مزایای بیمه عمر کارآفرین انتخاب شما بیمه عمر کارآفرین است، می‌توانید فرم درخواست بیمه عمرتان را از طریق بیمه تایم ارسال نمایید. کارشناسان بیمه عمر بیمه تایم، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و مشاوره کامل درباره خرید بیمه عمر را برای شما ارائه می‌کند. مزیت خرید بیمه عمر از بیمه تایم این است که با همراهی گروه کارشناسان متخصص ما مقایسه بین شرکت‌های بیمه را انجام می‌دهید و بهترین بیمه عمر مناسب را خریداری می‌نمایید.

برای خرید بیمه عمر به همراه مشاوره رایگان و ارزیابی تخصصی شرایط شما تنها کافی است اقدام به تکمیل فرم بیمه عمر نموده تا کارشناسان ما سایر کارها را برای شما انجام دهند.