بیمه ثالث قسطی

همانطور که میدانید شما بعد از خرید اتومبیل جدید نیاز به تهیه بیمه نامه شخص ثالث و بیمه بدنه دارید، با توجه به این که هزینه های بیمه افزایش پیدا کرده است ، خرید قسطی بیمه نامه برای بیمه گذاران میتواند یکی از راه های کاهش هزینه ها پس از خرید خودرو باشد. در مجموع اغلب شرکت های بیمه ای شرایط اقساطی را برای بیمه گذاران خود فراهم آورده اند ، اما همانطور که می دانید هر کدام از این شرکت ها شرایط و پیچیدگی های خاص خود را برای فروش اقساطی فراهم آورده اند ، ما در این مقاله از شهر بیمه بهترین شرایط اقساطی نمودن بیمه ثالث را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

بیمه قسطی شخص ثالث

همانطور که می دانید بر اساس قانون، خرید بیمه نامه شخص ثالث برای همه رانندگان خودروها الزامی و ضروری است. در صورتی که خودروی شما بیمه نامه شخص ثالث نداشته باشد، مشمول جریمه‌های بسیار سنگینی خواهد شد. با خرید بیمه شخص ثالث اقساطی از مجموعه شهربیمه، شما در ابتدا فقط بخشی از مبلغ حق بیمه را پرداخت خواهید کرد و بقیه خق بیمه را بسته به شرایط شرکت‌ بیمه مربوطه در بازه‌های زمانی مشخص‌ می‌پردازید. پس فقط کافیست بهترین بیمه اقساطی موردنظرتان را از میان گزینه‌های شهربیمه انتخاب نمایید.

بیمه نامه اقساطی بدنه

با خرید آنلاین بیمه نامه بدنه اقساطی در وبسایت شهر بیمه می‌توانید در زمان و نیز هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. برای انجام این کار ابتدا باید وارد سایت شهر بیمه بشوید. بعد از آن اطلاعات مربوط به خودرو را در صفحه خرید بیمه بدنه وارد و سقف پوشش‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه بدنه اقساطی را بررسی و از میان آنها بهترین گزینه مدنظرتان را انتخاب کنید.

خرید بیمه نامه با چک

یکی از بهترین روش های مرسوم خرید قسطی بیمه نامه ، خرید با چک است ، خرید قسطی بیمه نامه با چک به این روش است که شما قسمتی از مبلغ حق بیمه را در زمان خرید بیمه نامه پرداخت و مابقی را به صورت یک یا چند فقره چک و با تاریخ های مشخص پرداخت خواهید کرد. همان طور که می دانید هر شرکت بیمه ای قوانین خاص را را برای مبلغ اولیه پرداخت و همچنین تعداد چک ها دارا می باشد. در حال حاضر در شهر بیمه می توانید فقط با یک برگ چک ضمانت و اقساط ۱۲ ماهه بدون سود و بدون پیش پرداخت بیمه نامه ثالث و بیمه نامه بدنه خود را صادر نمایید.

جهت تهیه و سفارش بیمه نامه می توانید فرم زیر را پر کنید ، کارشناسان شهر بیمه در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

آماده سازی فرم
لطفا صبر کنید