بیمه دانا یکی از شرکت‌های خصوصی با قدمت و تجربه بالا است که انواع بیمه‌نامه را در قالب طرح‌های متنوع و متفاوت به مخاطبان خود ارائه می‌کند. در حال حاضر بیمه دانا با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام به ارائه طرحی بسیار کارآمد و مفید با نام طرح مهر بیمه دانا کرده است.

این طرح برای بیمه‌ بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، بیمه حوادث انفرادی، بیمه مسئولیت و آتش سوزی منازل مسکونی عرضه شده است.

طبق آخرین آمارهای بیمه مرکزی تنها 50 درصد وسایل نقلیه، بیمه شخص ثالث دارند و ممکن است یکی از دلایلی که بقیه وسایل نقلیه بیمه شخص ثالث ندارند، مبلغ بالای حق‌بیمه آن باشد. از طرفی دیگر بیمه دانا با ارائه تسهیلات در این طرح، خرید و پرداخت حق‌بیمه‌های بدنه و شخص ثالث را بسیار آسان کرده است که

در ادامه، شرایط و مزایای طرح مهر بیمه دانا را بررسی می‌کنیم.

این نکته قابل ذکر است که این طرح برای هریک از بیمه‌های بدنه، شخص ثالث، حوادث انفرادی، مسئولیت و آتش سوزی منازل مسکونی به صورت جداگانه قابل خریداری است و لزومی ندارد که برای خرید این طرح، هر 4 رشته بیمه‌ای انتخاب شود.

مزایای طرح مهر بیمه دانا

همانطور که گفته ‌شد مهر دانا اولین طرحی است که با همکاری بانک، دغدغه‌ی مالی بیمه‌گذاران را از بین برده و نیازهای بیمه‌ای آن‌ها را برطرف کرده است.

با توجه به افزایش نرخ دیه و به تبع آن افزایش حق‌بیمه‌های شخص ثالث ممکن است خرید این بیمه اجباری و پرداخت حق‌بیمه‌های آن برای بعضی از افراد دشوار باشد که با خرید این طرح و استفاده از وامی که در آن ارائه می‌شود پرداخت حق‌بیمه‌ها راحت‌تر انجام می‌شود.

به دلیل افزایش قیمت‌ها ممکن است افراد جامعه ریسک خطرهایی را که در طول زندگی ممکن است برای آن‌ها اتفاق بیافتد، خودشان قبول کنند و از آن‌جایی که تحمل ریسک‌هایی که امکان انتقال آن‌ها به شرکت‌های بیمه وجود دارد برای مردم می‌تواند سخت باشد، این طرح با مزایای ویژه خود شرایط انتقال ریسک به شرکت بیمه را بسیار راحت کرده است.

با توجه به این مطالب می‌توان گفت که افراد از طریق طرح مهر بیمه دانا می‌توانند بیمه‌نامه‌های ضروری و مورد نیاز خود را با شرایط پرداخت راحت‌تر خریداری کنند که این موضوع به سود اقتصاد و ایمنی خانواده‌ها خواهد بود.

شرایط طرح مهر بیمه دانا

با خرید این طرح تا 100 میلیون ریال با به خریداران تعلق می‌گیرد اما این مبلغ به طور مستقیم به بیمه‌گذار پرداخت نمی‌شود بلکه حق‌بیمه‌های او تا سقف مقدارهای ذکر شده برای هریک از خودروهای سواری، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، از طرف بانک به شرکت بیمه پرداخت می‌شود و نیازی به پرداخت از طرف خود بیمه‌گذار نیست

این وام بدون نیاز به ضامن، پیش پرداخت و مراجعه به بانک برای خریداران این طرح درخواست می‌شود همچنین بازپرداخت آن نیز 12 ماهه و بدون سود و کارمزد است. این نکته قابل ذکر است که برای خرید این طرح لازم نیست که هر 4 رشته بیمه‌ای را انتخاب کنید بلکه حتی با انتخاب یکی از 4 رشته شخص ثالث، بدنه، حوادث انفرادی و آتش سوزی می‌توانید از مزایا و شرایط آن استفاده کنید.


حتما بخوانید: طرح ها و بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه دانا


دلایل خرید طرح مهر بیمه دانا

شرایط خرید قسطی بیمه بدنه و شخص ثالث در شرکت‌های دیگر ممکن است دشوار و تعداد ماه‌های اقساط آن نیز کمتر باشد اما بیمه دانا با ارائه این طرح از طریق افزایش تعداد ماه‌های پرداخت اقساط، خرید قسطی را برای بیمه‌گذاران راحت‌تر کرده است.

همچنین اکثر شرکت‌ها، بیمه‌های مسئولیت و حوادث انفرادی را به صورت  قسطی ارائه نمی‌کنند اما این طرح امکان خرید این بیمه‌های به صورت قسطی را هم فراهم کرده است.

از طرف دیگر بیمه دانا، تمام بیمه‌های مورد نیاز شما را در قالب این طرح ارائه کرده است که با خرید آن می‌توانید بسیاری از ریسک‌هایی که در زندگی روزمره ممکن است شما را تهدید کند به بیمه دانا منتقل کنید.

خرید طرح مهر بیمه دانا از
شهربیمه

شهربیمه به عنوان مرکز مشاوره و انتخاب بیمه امکان مقایسه و خرید آنلاین بیمه‌های مختلف از جمله بدنه، شخص ثالث، عمر، مسافرتی، درمان و … برای شما ایجاد کرده است و می‌توانید از طریق دریافت مشاوره تخصصی کارشناسان
شهربیمه ، بیمه مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.


شهربیمه طرح مهر بیمه دانا را در کنار سایر خدمات خود عرضه می‌کند که شما می‌توانید برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان
شهربیمه تماس بگیرید.