بیمه عمر و مستمری پاسارگاد

همان طور که می دانید بیمه عمر و تامین آتیه ( طرح بیمه عمر و مستمری پاسارگاد ) شامل دو دوره می باشد ، که ما در این مقاله از وب سایت شهر بیمه به صورت کامل آن را شرح خواهیم داد.

1: دوره اول این بیمه نامه شامل تشکیل اندوخته در صندوق سرمایه گذاری شرکت بیمه پاسارگاد می باشد . در طرح جدید بیمه پاسارگاد ، تحت عنوان بیمه مستمری پاسارگاد ، حدافل دوره اول بیمه نامه برای تشکیل سرمایه به مدت پنج سال و سقف آن حداکثر سی سال می باشد .

2: دوره دوم این بیمه نامه که به آن دوره پرداخت مستمری می گویند ، به دوره ای گفته می شود که شرکت بیمه پاسارگاد متعهد می گردد ، حداکثر تا سن 80 سالگی بیمه شده ، به آن شخص مستمری پرداخت نماید.در این طرح حداقل مدت پرداخت مستمری ده سال و حداکثر آن نیز سی و پنج سال می باشد .


مدت زمان قرارداد طرح بیمه مستمری پاسارگاد چقدر است ؟

در بیمه مستمری شرکت بیمه پاسارگاد که از دو دوره تشکیل سرمایه و پرداخت مستمری تشکیل شده است که به تفیکیک قید شده است ، مدت قرارداد بیمه مستمری پاسارگاد حداکثر می تواند چهل سال و تا سن حداکثر 80 سالگی بیمه شده می باشد ، بیمه شده نیز در مدت هر دو دوره زیر پوشش خطر فوت نیز قرار دارد.

پوشش های دوره تشکیل سرمایه (بیمه عمر و مستمری) شامل چه مواردی می باشد ؟

  1. 1.پوشش فوت به هر علت(از زمان تولد بیمه شده تا پایان مدت قرارداد)

چنانچه بیمه شده به هر علت فوت نماید (به غیر از موارد مورد استثنا قید شده در قرارداد بیمه نامه ) شرکت بیمه پاسارگاد تا سقف ده میلیارد ریال به ذینفع یا ذینفع های بیمه نامه غرامت فوت پرداخت می نماید.

  1. 2.پوشش حوادث بیمه مستمری پاسارگاد ( از سن سه سالگی تا هشتاد سالگی) شامل چه مواردی می باشد؟

یکی از بهترین پوشش های بیمه مستمری پاسارگاد در بین تمامی پوشش های آن ، پوشش حوادث می باشد، به این عنوان که هر حادثه ناگهانی که منشا خارجی داشته باشد و قصد و عمدی از طرف بیمه شده در کار نباشد ، به آن حادثه می گوییم . ضمنا پوشش حادثه شامل سه بخش اصلی می باشد که در ادامه به صورت کامل آن را شرح می دهیم.

الف: پوشش هزینه های پزشکی حادثه در بیمه مستمری بیمه پاسارگاد :

در صورت بروز حادثه که منجر به آسیب دیدگی بیمه شده شود ، و شخص جهت درمان آن به مرکز های درمانی مراجعه کند و منجر به پرداخت هزینه شود شرکت بیمه پاسارگاد تا سقف 1 میلیارد ریال در هر سال بیمه ای بیمه شده را تحت پوشش قرار می دهد ، دریافت خسارت فقط با ارایه فاتکور های درمانی انجام می گردد ، این حوادث نظیر ، شکستگی ، سوختگی ، بخیه ، پارگی رباط ، و… می باشد .

ب:  پوشش نقص عضو ناشی از حادثه در بیمه مستمری پاسارگاد :

اگر شخص بیمه شده در صورت بروز حادثه دچار نقص عضو بشود شرکت بیمه پاسارگاد تا سقف ده میلیارد ریال و با توجه به درصد نقص عضو ، غرامت پرداخت کند.

با ذکر یک مثال این پوشش را کامل تر توضیح می دهیم : مثلا بیمه شده به علت حادثه زمین خوردن دچار شکستگی دست و یا آرنج شود ، و بعد از عمل جراحی و تحت درمان قرار گرفتن شخص دچار محدودیت حرکتی از آن ناحیه می شود و ممکن است نتواند آرنج دست خود را به صورت کامل و صد و هشتاد درجه باز نماید. و مثلا پزشکی قانونی درصد نقص عضو آن را ده درصد تعیین می کند ، اگر در قرار داد منعقد شده شخص با بیمه پاسارگاد مثلا چهارصد میلیون تومان درج شده باشد ، شرکت بیمه پاسارگاد ده درصد آن که معادل چهل میلیون تومان می باشد را تحت عنوان غرامت نقص عضو جزیی ناشی از جادثه به شخص بیمه شده پرداخت می کند.

ج:  پوشش فوت ناشی از حادثه در بیمه مستمری پاسارگاد :

در بیمه مستمری و بازنشستگی شرکت پاسارگاد پوشش فوت ناشی از حادثه نیز به صورت کامل پرداخت می شود ، در صورت وقوع فوت به علت حادثه ورثه بیمه نامه و یا همان ذینفعان بسته به شرایط بیمه نامه خریداری شده می توانند تا سقف بیست میلیارد ریال را به عنوان غرامت فوت ناشی از حادثه از شرکت بیمه پاسارگاد دریافت نمایند.

  1. پوشش از کار افتادگی کامل و دائم ( از سن پانزده سالگی تا پایان سن شصت سالگی)

چنانچه بیمه شده شاغل باشد می تواند این پوشش بیمه ای را خریداری نماید و در زمان قرارداد اگر به علت بیماری یا حادثه شخص از کارافتاده کامل و دایم بشود ، به موجب قرارداد شرکت بیمه پاسارگاد شخص را پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد معاف می کند و علاوه بر آن تا سقف یک میلیارد ریال به عنوان غرامت از کارافتادگی به بیمه شده پرداخت می نماید.

  1. پوشش بیماری های خاص( از سن سه سالگی تا پایان سن شصت سالگی ) در بیمه پاسارگاد :

همان طور که می دانید به علت تغذیه نامناسب ، آلودگی ، عدم تحرک و استرس و …. متاسفانه آمار بیماری خاص مثل سرطان و انواع سکته نسبت به سال های گذشته بسیار زیادتر شده است . با عنایت به هزینه های بسیار بالای درمان شرکت بیمه پاسارگاد برای پنج بیماری خاص نظیر ، سکته قلبی ، سکته مغزی و انواع سرطان ها به ( جز سرطان ملانومای پوست ) جراحی تعویض یا ترمیم عروق کرونر قلب و پیوند اعضای اصلی و حیاتی بدن مثل کلیه ، کبد ، ریه و مغز و استخوان و قلب ، تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال غرامت پرداخت می نماید.

  1. پوشش آتش سوزی منزل مسکونی در بیمه مستمری پاسارگاد :

تنها شرکت بیمه ای که پوشش بیمه آتش سوزی منزل مسکونی را در بیمه های عمر و مستمری ارایه می نماید شرکت بیمه پاسارگاد می باشد ، بیمه شده می تواند همزمان با صدور بیمه مستمری ، منزل مسکونی خود را در مقابل خطر هایی مثل آتش سوزی ، صاعقه ، انفجار ، زلزله و آتش فشان تا سقف 4 میلیارد ریال در سال اول و قابل افزایش تا سقف 8 میلیارد ریال از سال دوم به بعد بیمه نماید.

پوشش‌های دوره مستمری در این بیمه به چه نحو است ؟


پوشش خطر فوت در بیمه مستمری پاسارگاد :

در دوره دوم بیمه که دوره پرداخت مستمری می باشد ، بیمه گذار می تواند درصدی از سرمایه فوت سال آخر دوره اول قرارداد بیمه ای خود را به دوره مستمری خود انتقال بدهد.

مثلا در یک قرارداد به مدت بیست سال با ده سال دوره پرداخت مستمری ، اگر سرمایه فوت سال 20 قرارداد مبلغ 7 میلیارد ریال باشد ، بیمه شده می تواند در دوره پرداخت مستمری بیمه پاسارگاد ، تمام یا درصدی از این 7 میلیارد ریال را تحت عنوان پوشش خطر فوت دوره مستمری خود استفاده نماید.

بیمه شده می تواند پوشش فوت در دوره پرداخت مستمری را تهیه نکند . در صورت این که بیمه شده در دوره پرداخت مستمری فوت نماید و این پوشش را خریداری نماید ، مستمری تعیین شده به همراه غرامت فوت به ذینفع یا ذینفع های قرارداد پرداخت می گردد.

مبلغ مستمری پرداختی حداکثر می تواند سالیانه بیست درصد نسبت به سال قبل خود افزایش داشته باشد ، این درصد می تواند به درخواست بیمه گذار تغییر کند .

پوشش درمان تکمیلی در بیمه مستمری شرکت پاسارگاد

یکی از مزایای بی نظیر این طرح بیمه تکمیل درمان می باشد که بیمه شده در دوره اول و دوره دوم این بیمه نامه به تناسب ذخیره ریاضی یا همان اندوخته صندوق سرمایه گذاری می تواند از پوشش هزینه های بستری و جراحی های بیمارستانی استفاده نماید.

خرید بیمه مستمری شرکت بیمه پاسارگاد

برای دریافت مشاوره و یا خرید بیمه نامه مستمری شرکت پاسارگاد می توانید فرم زیر را پر نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و به صورت رایگان به شما مشاوره می دهند .


[EMS_Form_Builder id=1]