یکی از کامل ترین طرح های بیمه ای بازنشستگی و مستمری که مدتی است ارایه شده است ، طرح بیمه بازنشستگی بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد می باشد، این طرح از اول دی ماه سال ۱۴۰۰ با هدف ارایه خدمات و طرح های متنوع به بیمه گذاران و بیمه شده ها به اجرا گذاشته شده است. در این طرح فرد بیمه شده امکان این را دارد که در پایان مدت بیمه نامه مستمری دریافت کند. ما در این مقاله سایت شهر بیمه به صورت کامل و جامع مزایای بی نظیر بیمه بازنشستگی شرکت بیمه پاسارگاد را شرح می دهیم.

شرایط ویژه بیمه بازنشستگی پاسارگاد

همه افراد از بدو تولد می‌ توانند بیمه عمر و بازنشستگی را داشته باشند، اما قبل از معرفی سایر مزایا و پوشش‌های بیمه بازنشستگی بیمه پاسارگاد باید به دو نکته زیر توجه داشته باشید:

۱- بیمه نامه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد در طرح مستمری شامل دو دوره می باشد:

دوره اول بیمه نامه: این دوره همانند شرایط فعلی بیمه نامه‌های عمر و تامین آتیه پاسارگاد می‌باشد و حداقل مدت این مدت برای تشکیل سرمایه ۵ سال و حداکثر ۲۵ سال می‌باشد.

۲-دوره دوم بیمه نامه _ پرداخت مستمریبا پایان مدت پرداخت حق بیمه فرد بیمه شده می‌تواند مستمری ۵ ساله و ۲۵ ساله خریداری نماید.

تکمیل فرم مشاوره انواع بازنشستگی بیمه عمر


مطالعه بیشتر: از بیمه عمر پاسارگاد، مزایا و معایب آن چه چیزهایی باید بدانید؟


مدت بیمه عمر بازنشستگی پاسارگاد

مدت این بیمه نامه از مجموع دوره اول تشکیل سرمایه بیمه نامه و دوره دوم که پرداخت مستمری هست تشکیل می‌شود. در این بیمه نامه مجموع تعداد سال‌های دوره اول و دوره دوم نباید بیشتر از ۴۰ سال باشد و حداکثر تا سن ۸۰ سالگی بیمه شده می‌تواند مستمری دریافت نماید.

نکته: در این بیمه نامه هر چه مدت پرداخت حق بیمه شما بیشتر باشد میزان مستمری که می‌توانید دریافت کنید نیز بالاتر خواهد بود.

بیماری‌های تحت پوشش بیمه بازنشستگی پاسارگاد

در این بیمه نامه نیز همانند بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد ۵ دسته بیماری تحت پوشش می‌باشد. انواع سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب و پیوند اعضای اصلی بدن بیماری هایی هستند که هر کدام تا سقف ۶۰ میلیون تومان تحت پوشش بیمه عمر پاسارگاد می‌باشد.

پوشش سرمایه فوت در زمان مستمری بازنشستگی پاسارگاد

یکی از مزایای بیمه بازنشستگی پاسارگاد امکان داشتن پوشش سرمایه فوت در زمان دریافت مستمری می‌باشد. در صورت داشتن پوشش فوت در زمان مستمری اگر فرد بیمه شده در طول مدت دریافت مستمری فوت کند این سرمایه به ذینفع بیمه نامه پرداخت می‌شود.

سقف سرمایه فوت در زمان مستمری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان می باشد. پوشش سرمایه فوت در زمان مستمری تا سن ۸۰ سالگی ارائه می‌شود.

پوشش درمان تکمیلی رایگان بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد

در بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد همه افراد بیمه شده می‌توانند پوشش تکمیلی پاسارگاد را همانند بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد داشته باشند.

جدول بیمه بازنشستگی پاسارگاد

برای مشاهده این موضوع که چقدر پرداخت کنم، چقدر می تونم بازنشستگی بگیرم باید جدول مستمری را داشته باشیم. میزان حقوق بازنشستگی بیمه پاسارگاد به صورت تقریبی بر اساس جدول زیر می باشد.

پرداخت حق بیمه ماهانه ۳۰۰ هزارتومان: ۷.۵۰۰ میلیون تومان ماهانه و ۱.۱۰۰ میلیارد تومان به صورت یکجا بعد از ۲۰ سال

پرداخت حق بیمه ماهانه ۵۰۰ هزارتومان: ۱۳ میلیون تومان ماهانه و ۱.۹۰۰ میلیارد تومان به صورت یکجا بعد از ۲۰ سال

پرداخت حق بیمه ماهانه ۱ میلیون تومان: ۲۷ میلیون تومان ماهانه و ۴ میلیارد تومان به صورت یکجا بعد از ۲۰ سال

پرداخت حق بیمه ماهانه ۲ میلیون تومان:  ۵۵ میلیون تومان ماهانه و ۸.۲۵۵ میلیارد تومان به صورت یکجا بعد از ۲۰ سال

پرداخت حق بیمه ماهانه ۳ میلیون تومان:  ۸۴ میلیون تومان ماهانه و ۱۲.۴۸۵ میلیارد تومان به صورت یکجا بعد از ۲۰ سال

پرداخت حق بیمه ماهانه ۵ میلیون تومان:  ۱۴۱ میلیون تومان ماهانه و ۲۰.۹۰۰ میلیارد تومان به صورت یکجا بعد از ۲۰ سال

سپرده گذاری در بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد

یکی از مزایای بیمه عمر پاسارگاد امکان واریز مبلغی به عنوان سپرده اولیه در بیمه نامه است که این کار سود دهی بیمه نامه را بالا می‌برد و البته در میزان پوشش‌های بیمه نامه تاثیری ندارد. تا زمانی که شما مبلغی را به عنوان سپرده در بیمه نامه خود دارید پوشش بیمه آتش سوزی منزل مسکونی را به شما هدیه می‌دهد.

این نکته را در نظر داشته باشید که شما می‌توانید هر زمان که خواستید این مبلغ را به صورت کامل از سپرده بیمه نامه تان خارج کنید و میزان این مبلغ تغییری نخواهد کرد.


مطلب مرتبط: معرفی کامل بیمه بازنشستگی کارآفرین (امید بازنشستگی)


بازخرید بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد

اگر شخص بیمه شده قبل از پایان و سر رسید بیمه نامه خود بخواهد اندوخته مالی بیمه خود را برداشت کند ، همواره می تواند با درخواست ارسال کتبی جهت بازخرید بیمه نامه عمر خود برابر با همان مبلغ ارزش بازخریدی بیمه خود اقدام نماید.

سود بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد چقدر می باشد؟

با عنایا به شرایط بیمه نامه عمر ، شرکت بیمه پاسارگاد همواره تعهد می کند که سود مشارکت کسب شده در بیمه عمر و سرمایه گذاری را به بیمه گذاران خود پرداخت کند. همان طور که می دانید ، میزان سود پرداخت شده به بیمه های عمر همه ساله به صورت سود مشارکت اعلام می گردد و به اندوخته بیمه نامه بیمه گذار واریز می گردد.

از بیمه عمر پاسارگاد، مزایا و معایب آن چه چیزهایی باید بدانید؟


فرم مشاوره انواع بیمه عمر

معرفی پوشش‌های بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد :

طرح جدید بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد شخص بیمه شده را در مدت زمان بیمه نامه به صورت کامل تحت پوشش قرا می دهد ، که شرایط بیمه نامه به شرح زیر می باشد:

  • پوشش فوت به هر علت این پوشش اصلی‌ترین و مهم ترین پوشش می باشد. این پوشش به صورت سرمایه فوت است که با حق بیمه پرداختی بیمه شده رابطه مستقیم دارد و بر اساس حق بیمه پرداختی فرد محاسبه می گردد. میزان این پوشش  ۳۵ برابر حق بیمه سالانه و ۳۰۰ برابر حق بیمه ماهانه می‌باشد. در صورت فوت فرد بیمه شده این مبلغ به اضافه اندوخته بیمه نامه ذینفعان بیمه نامه پرداخت می گردد .همان طور که در تعهدات جدید بیمه عمر پاسارگاد اعلام شده است ، سرمایه فوت به هر علت پاسارگاد تا ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
  • پوشش سرمایه فوت به علت حادثه: اگر شخص بیمه شده در اثر حادثه ای فوت کند این سرمایه  علاوه بر سرمایه فوت به هر علت به ذینفعان پرداخت می گردد. میزان پوشش سرمایه فوت در بیمه عمر پاسارگاد تا ۴ برابر سرمایه فوت می تواند باشد.
    سقف سرمایه فوت در اثر حادثه تا ۷۰۰ میلیون تومان است .
  • پوشش امراض خاص : در ضمن و در  تعهدات جدید بیمه عمر پاسارگاد اگر شخص بیمه شده در طول داشتن بیمه‌نامه عمر پاسارگاد به یکی از بیماری های تحت پوشش مبتلا گردد ، همواره می تواند از این پوشش استفاده نماید. بیمه عمر و تامین آتیه پنج مورد از امراض خاص را تحت پوشش قرار می دهد.
  • بیماری از جمله انواع سرطان، سکته قلبی و سکته مغزی، جراحی باز قلب و پیوند اعضای اصلی بدن را تحت پوشش قرار می‌دهد. میزان این پوشش تا ۳۰ درصد از سرمایه فوت عادی است .
    ذکر این نکته ضرروی است که سقف پوشش امراض خاص بیمه عمر پاسارگاد ۱۰۰ میلیون تومان است.
  •  پوشش نقص عضو دائم ناشی از حادثه:یکی دیگر از پوشش های بسیار عالی که بیمه پاسارگاد در اختیار بیمه شده ها قرار می دهد ، این پوشش به اختیار بیمه شده به بیمه‌نامه عمر اضافه می گردد و اگر شخص بیمه شده در طول مدت قرارداد و در اثر حادثه دچار نقص عضو دائم گردد می‌تواند از این پوشش تا ۳۰ درصد سرمایه فوت استفاده کند.
    سقف پوشش نقص عضو بیمه پاسارگاد در تعهدات جدید تا ۱۰۰میلیون تومان افزایش یافته است.
  • پوشش هزینه پزشکی: اگر فرد بیمه شده دچار حادثه گردد ، برای جبران هزینه های بستری و پزشکی همواره می‌تواند تا سقف مشخص شده این پوشش در بیمه‌نامه عمر خود استفاده کند.
    سقف پوشش بسیار عالی ، یعنی هزینه پزشکی شرکت بیمه پاسارگاد تا ۷۰ میلیون تومان است .
  • معافیت از پرداخت حق بیمه: اگر بیمه‌شده در طول مدت قرارداد دچار ازکارافتادگی گردد، طبق این پوشش از پرداخت حق بیمه‌های باقی‌مانده معاف می گردد. پوشش معافیت برای افراد شاغل و بالای دوازده سال می باشد.
  • پوشش سرمایه از کارافتادگی بیمه عمر پاسارگاد: اگر شخص بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر به هر علت ازکارافتاده بشود می‌تواند از این پوشش تا سقف  ۱۰۰میلیون تومان استفاده نماید. سن بیمه شده باید بالای دوازده سال باشد.
  • پوشش درمان تکمیلی: یکی دیگر از مزایای بی نظیر داشتن بیمه عمر شرکت پاسارگاد امکان استفاده از پوشش بیمه درمان تکمیلی می باشد .اگر میزان اندوخته بیمه‌نامه  عمر شرکت پاسارگاد به میزان معین برسد و ۶ ماه از صدور بیمه‌نامه نیز گذشته باشد، شخص بیمه شده می‌تواند تا سقف مشخص شده از هزینه‌های جراحی و  هزینه بستری خود استفاده کند.

مطلب مرتبط: وام بیمه عمر چیست؟ شرایط تمام شرکت ها را بدانید!


شرایط استفاده کنندگان و ذینفعان بیمه عمر و بازنشستگی شرکت بیمه پاسارگاد

شخص بیمه شده همواره می تواند افراد مشخصی را به عنوان ذینفع در صورت فوت و در صورت حیات بیمه نامه عمر و بازنشستگی خود انتخاب نماید. ذینفع درصورت حیات بیمه نامه یک نفر و در صورت فوت شخص بیمه شده تا شش نفر می تواند باشد.

میزان حق بیمه، بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد چقدر می باشد؟

همانطور که مشخص است برای بیمه عمر حق بیمه مشخصی تعریف نمی گردد و هر شخص بر اساس درخواست و خواسته خود می تواند حق بیمه مشخصی را پرداخت کند . هر چه قدر میزان این حق بیمه پرداختی بیشتر باشد میزان مستمری که در آینده پرداخت میشه بالاتر خواهد بود. و دریافتی بیشتری خواهد داشت.

وام بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد چیست و چگونه دریافت می شود؟

شما همواره می توانید برای دریافت وام از محل بیمه عمر پاسارگاد با پایان ماه شش ام از بیمه نامه ۹۰ درصد از اندوخته بیمه نامه را بدون نیاز به ضامن وام دریافت نمایید. بازپرداخت وام بیمه عمر پاسارگاد، می تواند به صورت دوازده ماهه یا بیست و چهار ماهه باشد.

معافیت از مالیات بیمه بازنشستگی پاسارگاد چیست؟

بر طبق قانون بیمه مرکزی و همچنین بر اساس شرایط بیمه های عمر ، سرمایه کل بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد نیز از معاف از مالیات می باشد.

بیماری‌های تحت پوشش بیمه عمر و پاسارگاد شامل چه مواردی می شود؟

در بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد، پنج بیماری از قبیل انواع سرطان، سکته مغزی، سکته مغزی، عمل قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن را  تحت پوشش قرار می دهد و سقف هر کدام از موارد فوق شصت و پنج میلیون تومان می باشد.


مطلب مرتبط: بهترین بیمه عمر : بیمه عمر اندوخته امید کارآفرین


میزان مستمری بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد چیست ؟

میزان و پرداخت مستمری بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد بر اساس حق بیمه پرداختی بیمه گذار و ، تعداد سال های پرداختی حق بیمه، سن فرد محاسبه شده و در جدول آورده می شود. نمونه جدول مستمری در بیمه بازنشستگی پاسارگاد در ادامه آمده که با جزییات کامل توضیح داده شده است . میزان مستمری ماهانه نیز در این جدول آورده شده است . این جدول براساس پرداخت حق بیمه ماهانه پانصد هزار تومان برای شخص بیست ساله می باشد که بیست سال حق در شرکت بیمه پاسارگاد بیمه پرداخت نموده است .

بیمه مکمل بازنشستگی پاسارگاد چیست؟

یکی از مزایایی بیمه بازنشستگی شرکت بیمه پاسارگاد پوشش بیمه تکمیلی رایگان در بیمه بازنشستگی پاسارگاد است که این پوشش نیز برقرار بوده و هر شخص بر اساس میزان اندوخته بیمه نامه می‌تواند پوشش تکمیلی در بیمه بازنشستگی داشته باشد. همان طور که می دانید پوشش بیمه تکمیلی SOS بر اساس موارد بستری و جراحی محاسبه و پرداخت می شود.

استفاده کنندگان بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد شامل چه افرادی می شود؟

تمامی بیمه گذاران همواره می‌توانند برای بیمه نامه عمر و بازنشستگی خود، ذینفعی را تعریف کنند. انتخاب ذینفع برای دریافت مستمری و دریافت سرمایه بیمه نامه امکان پذیر است.

روش های خرید بیمه عمر و باز نشستگی پاسارگاد

برای خرید و استعلام بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد به راحتی می توانید درخواست خرید تان را در سامانه شهر بیمه دات کام و از طریق فرم زیر ثبت نمایید و به کمک مشاوران متخصص شهر بیمه می‌توانید بهترین بیمه عمر را از بین شرکت های بیمه انتخاب و خریداری نمایید.

آماده سازی فرم
لطفا صبر کنید