بهترین بیمه بازنشستگی در ایران

همان طور که می دانید شرکت بیمه کارآفرین گزارش مالی 9 ماهه خود را منتشر نموده است و در این گزارش به خوبی مشخص است که این شرکت در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

از نکات مثبت این گزارش ذخیره گیری بسیار عالی بیمه عمر و زندگی در این شرکت می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است ، و بر همین اساس سهم زیادی از پرتفوی شرکت بیمه کارآفرین به این رشته اختصاص داده شده است.در این گزارش مشخص شده است که در مدت 9 ماه و تا تاریخ سی آذر سال 1402 این شرکت توانسته است 4 هزار و 573 میلیارد ریال سود بسازد که نزدیک به هشتاد و پنج درصد از سود سال قبل را تنها در مدت 9 ماه امسال محقق کرده است.

و به نوعی رشد 43 درصدی نسبت به دوره 9 ماهه سال 1401 داشته است .درامد ناخالص بیمه کارآفرین در این مدت 43 درصد رشد و حق بیمه خالص نیز 71 درصد رشد داشته است .از آن جایی که 45 درصد از حق بیمه های تولید در شرکت بیمه کارآفرین در رشته عمر و زندگی می باشد ، این افزایش ذخیره مالی بسیار مهم و حایز اهمیت می باشد . ذخیره ریاضی شرکت بیمه کارآفرین به رقم 97 هزار میلیارد ریال رسیده است و بر اساس آیین نامه شماره 22 مصوب شورای عالی بیمه مرکزی ، ذخایر ریاضی به این معنی می باشد ، یعنی مبالغی که از حق بیمه های دریافت شده از بیمه گذاران توسط شرکت بیمه می باشد ، که شرکت بیمه بتوانید در آینده تعهد های خود را در مقابل بیمه گذاران انجام بدهد . بنابراین ذخیره ریاضی در بیمه عمر به عنوان یک منبع مالی در زمان بازنشستگی بیمه گذار عمل کرده و به اون کمک می کند دوران بازنشستگی به طور مستقل از درآمد فعلی زندگی خود را تحت پوشش قرار دهد .

بر همین اساس ذخیر ریاضی بیمه عمر در شرکت بیمه کارآفرین به رقمی در حدود 100 هزار میلیارد ریال رسیده است و می توان گفت که امنیت سرمایه گذاری در این شرکت بیمه ای بسیار بالا است و نیز آینده نگیری بسیار مناسبی در این شرکت انجام شده است . شرکت بیمه کارآفرین همواره تلاش کرده است که با بهره گیری تجربه و تحلیل ریسک و نیز مدیریت موثر ، سود آوری و پایداری مالی مناسبی را ارایه دهد .همان طور که می دانید ، مدیریت ریسک در شرکت ها به خصوص شرکت های بیمه ای به نوعی از اجزا اساسی در شرکت محسوب می گردد. که این مورد نیز در بیمه کارآفرین همواره رعایت گردیده است.

در طرح جدید بیمه مستمری مادام العمر شرکت بیمه کارآفرین ، بیمه شده می تواند با پرداخت مبلغ ماهیانه 500 هزار تومان به مدت دلخواه و با شروع سن 50 سالگی مستمری مادام العمر دریافت نماید که جزییات آن را می توانید در لینک زیر بخوانید . همچنین می توانید از طریق فرم زیر بیمه نامه دلخواه خود را از سایت شهر بیمه دریافت نمایید.

[EMS_Form_Builder id=1]