به دنبال کار می‌گردید؟ شرایط اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد را مطالعه کنید

اگر می‌خواهید در امور بیمه‌ای فعالیت کنید و یا به دنبال شغلی مفید برای خود می‌گردید، دریافت نمایندگی بیمه می‌تواند یکی از راه‌های اشتغال شما باشد. شرکت‌های بیمه برای معرفی و فروش محصولات خود نیاز به یک شبکه فروش قوی و گسترده دارند. شبکه فروش شرکت‌های بیمه تشکیل شده است از نمایندگی بیمه، کارگزاری‌ها و اگریگیتورهای بیمه‌ای که هر کدام از این‌ها شرح وظایف خود را دارند و کاری که انجام می‌دهند و نیز تعهدات آن‌ها نسبت به شرکت بیمه و بیمه‌گزار متفاوت است. قبل از توضیح شرایط اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد بهتر است تفاوت بین هر یک از اجزا شبکه فروش را بررسی کنیم.


مطلب مرتبط: بیمه عمر چیست؟


شبکه فروش بیمه پاسارگاد چگونه است؟

همه شرکت‌های بیمه از جمله بیمه پاسارگاد دارای شبکه فروش هستند که ساختار آن را بیان کردیم. در اینجا می‌خواهیم بدانیم هر کدام از این قسمت‌ها به چه شیوه کار می‌کنند و تفاوت وظایف آن‌ها در چیست.

نمایندگی بیمه: نمایندگان بیمه همان‌طور که از نامشان پیدا است تنها نماینده همان شرکت بیمه هستند و نمی‌توانند با دیگر شرکت‌ها همکاری کنند. نماینده بیمه موظف‌ است اطلاعات لازم در خصوص انواع بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه را در اختیار متقاضیان بیمه قرار دهند و به آن‌ها مشاوره‌های لازم در خصوص خرید انواع بیمه را ارایه کنند.

کارگزاری بیمه: کارگزار بیمه با شرکت‌های مختلفی کار می‌کند و نماینده یک شرکت خاص نیست. کارگزار وظیفه دارد با توجه به نیاز بیمه‌گزار و درخواست و شرایط او، بهترین بیمه‌نامه را در بین شرکت‌های مختلف بیمه انتخاب کرده و آن را به وی پیشنهاد دهد. کارگزار باید اطلاعات به روزی داشته باشد و به شرایط بیمه‌نامه‌های مختلف و شرکت‌های بیمه آگاه باشد تا بتواند متقاضی را به درستی راهنمایی کند.

اگریگیتورهای بیمه: اگریگیتورها در واقع شرکت‌هایی هستند که به صورت آنلاین و در فضای مجازی اقدام به فروش بیمه‌نامه‌های مختلف می‌کنند. شهر بیمه استارتاپی است که با فراهم کردن امکاناتی نظیر مقایسه آنلاین شرایط یک بیمه در شرکت‌های مختلف، به بیمه‌گزار در انتخاب ارزان‌ترین و بهترین بیمه مورد نظرش کمک می‌کند. همچنین به کمک بیمیتو افراد در هر زمان و مکان می‌توانند خرید آنلاین بیمه داشته باشند.

با استفاده از بیمیتو از حق انتخاب بیشتری برخوردار هستید و همچنین می‌توانید آخرین نرخ و شرایط بیمه مورد نظرتان را در بین شرکت‌های بیمه مقایسه کنید.


مطلب مرتبط:


آیا نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد به صرفه است؟

پاسخ به این سؤال از این نظر مهم است که باعث می‌شود داوطلبان نمایندگی، شناخت بیشتری از شرکت بیمه پاسارگاد داشته باشند و با دقت و اطمینان خاطر بیشتری برای دریافت نمایندگی اقدام کنند. شرکت بیمه پاسارگاد از سال ۱۳۸۵ شروع به کار کرده و طی سال‌های اخیر در ارایه بیمه عمر عملکرد قابل توجهی داشته است به طوری که یکی از شرکت‌های شناخته‌شده در بیمه عمر است که طیف وسیعی از پوشش‌های تکمیلی بیمه عمر را نیز ارایه می‌کند. روند گسترش فعالیت‌های این شرکت در خصوص بیمه عمر، این امکان را برای افراد علاقه‌مند ایجاد کرده است تا در صورتی که دارای شرایط اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد باشند برای این منظور اقدامات لازم را انجام دهند.


مطلب مرتبط: جزییات و شرایط بیمه عمر پاسارگاد


مزایای دریافت نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد چیست؟

بیمه پاسارگاد برای نمایندگان خود شرایط و مزایای به خصوصی را در نظر گرفته است و کسانی که شرایط اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد را داشته باشند و موفق به دریافت کد نمایندگی شوند می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

  • اشتغال در صنعتی پایدار: از مهم‌ترین مزایای نمایندگی بیمه عمر اشتغال در یک صنعت پایدار و شرکت بیمه‌ای بزرگ است. پایدار به این منظور که در نشیب و فرازهای اقتصادی، صنعت بیمه یکی از کسب‌و‌کارهای ثابت است که کم‌تر دستخوش این تغییرات می‌شود و اطمینان خاطر بیشتری به کارکنان در این حیطه می‌دهد.
  • استفاده از بیمه تکمیلی: با تائید این که دارای شرایط اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد هستید و به محض صدور کد نمایندگی، هر نماینده می‌تواند از بیمه تکمیلی و مزایای آن استفاده کند. حتی خانواده این افراد نیز می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند.
  • آموزش بازاریابی و فروش بیمه عمر: بیمه پاسارگاد نمایندگان خود را در زمینه بازاریابی و فروش بیمه عمر آموزش می‌دهد تا نمایندگان آگاه و قدرتمندی داشته باشد. نمایندگان هوشیار و آموزش‌دیده باعث فروش بیشتری می‌شوند و به همین علت است که بیمه پاسارگاد کارکنان خود را آموزش می‌دهد.
  • استفاده از کارگاه‌ها و همایش‌های رایگان: بیمه پاسارگاد برای به‌روز بودن اطلاعات بیمه‌ای ماهانه و یا فصلی اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌هایی می‌کنند تا نمایندگان بیمه بتوانند آخرین اطلاعات را در خصوص بیمه عمر، دریافت کنند و همه نمایندگان به دلخواه و رایگان می‌توانند در این همایش‌ها حضور یابند.
  • دریافت نمایندگی بدون نیاز به دفتر: معمولاً مجوز نمایندگی به افرادی داده می‌شد که مکان کوچکی را به عنوان دفتر برای این کار اختصاص دهند اما بیمه عمر پاسارگاد بدون داشتن دفتر نیز امکان‌پذیر است و متقاضی پس از دریافت کد نمایندگی می‌تواند به صورت سیار فعالیت‌های بیمه‌ای خود را انجام دهد.
  • دریافت کارمزد مستمر تا پایان بیمه‌نامه: در بیمه‌نامه‌های عمر همان‌طور که بیمه‌گزار حق بیمه خود را پرداخت می‌کند برای نماینده نیز حقوق مستمر واریز می‌شود. بر خلاف بازاریاب‌ها که تنها یک بار به ازای هر بیمه‌نامه کارمزد دریافت می‌کنند.
  • انجام فعالیت‌های بیمه‌ای در هرجای ایران: متقاضیانی که دارای شرایط اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد باشند در هر کجا که بخواهند می‌توانند فعالیت‌های بیمه‌ای خود را انجام دهند و اقدام به فروش بیمه عمر کنند.
  • همکاری به صورت پاره‌وقت و تمام‌وقت
  • امکان ارتقای شغلی

علاوه بر استفاده از بیمه تکمیلی و مزایای دیگر، نمایندگان بیمه پاسارگاد می‌توانند بدون محدودیت مکانی و زمانی و در همه جای ایران فعالیت کنند.


مطلب مرتبط: آنچه از مزایای بیمه عمر پاسارگاد باید بدانید


مدارک و شرایط اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد برای افراد

مدارک و شرایط اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد به شرح زیر است و متقاضی نمایندگی در صورتی که در ابتدا این شرایط را داشته باشد می‌تواند درخواست کتبی خود را مبنی بر تقاضای همکاری به عنوان نماینده مطرح کند:

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
  • اعتقاد به اسلام و در غیر این صورت اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور.
  • نداشتن سوء سابقه کیفری و یا اعتیاد به مواد مخدر.
  • شاغل نبودن در وزارتخانه‌ها و کلیه شرکت‌ها، مؤسسات و ارگان‌های دولتی و همچنین نهادهای عمومی خصوصی.
  • تحصیلات و یا سابقه کار مرتبط با بیمه که در اولویت پذیرش هستند. شرایط این قسمت به شرح زیر است:

       داشتن مدرک کارشناسی مدیریت بیمه و گرایش‌های آن با حداقل سابقه کار ۶ ماه یا بدون سابقه کار.

       دارا بودن مدرک کارشناسی در سایر رشته‌های مرتبط مانند اقتصاد، مدیریت، امورمالی، حسابداری، آمار و… با سابقه کاری مفید.

       دارا بود مدرک دیپلم با سابقه کاری مفید.

  • داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم برای آقایان.

متقاضیانی که تحصیلات دانشگاهی مرتبط با بیمه داشته باشند، در اولویت انتخاب برای نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد قرار می‌گیرند.


مطلب مرتبط: خدمات بیمه عمر پاسارگاد برای زندگی بهتر


مراحل اقدام برای دریافت نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد

اگر شرایط اخذ نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد را دارا هستید می‌توانید به صورت زیر مراحل درخواست خود را انجام دهید.

  • تهیه و تکمیل فرم درخواست و ثبت نام و ارسال مدارک خواسته‌شده؛ که با رجوع به نمایندگی‌ها می‌توانید آن را دریافت کنید. همچنین به صورت آنلاین نیز امکان دریافت و تکمیل این فرم وجود دارد.

مدارکی که از متقاضیان خواسته می‌شود شامل تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی، چهار قطعه عکس ۴×۳، اصل گواهی سابقه کار بیمه‌ای در صورت سابقه کار، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان و در نهایت تکمیل فرم درخواست.

پس از ارسال مدارک، مراحل پذیرش شما به شکل زیر انجام می‌گیرد:

  • بررسی فرم ارسال شده توسط واحد جذب نیرو.
  • انجام تماس و مصاحبه حضوری با متقاضیانی که مدارک آن‌ها پذیرفته شده است.
  • گذراندن دوره تخصصی بیمه عمر پاسارگاد.
  • گذراندن دوره‌های بازاریابی و فروش و مبانی بیمه.

متقاضیان بعد از طی کردن این مراحل به عنوان نماینده بیمه عمر پاسارگاد وارد بازار بیمه عمر کشور می‌شود و می‌توانند بیمه عمر به فروش برسانند.


مطلب مرتبط: استعلام آنلاین بیمه عمر پاسارگاد چه کمکی به بیمه‌گزار می‌کند؟


بازار بیمه، وسعت زیادی دارد و هر کس بنا به علاقه و شیوه کاری خود می‌تواند در این زمینه مشغول به کار شود

جهت مشاوره و ثبت نام نمایندگی بیمه با ما تماس بگیرید

۰۹۱۵۴۴۴۵۱۵۶ ۰۵۱۳۷۲۳۸۶۶۶