بیمه حافظ

معرفی کامل شرکت بیمه حافظ

صنعت بیمه کشور، همیشه، در مسیر رونق اقتصادی و بازار سرمایه کشور، نقش بسیار پررنگی داشته است. در سال‌ های گذشته همچنین ، با تصویب قانون تاسیس شرکت های بیمه خصوصی، و با هدف گسترش و توسعه بازار بیمه  در کشور، شرکت های بیمه گر، افزایش بسیار چشم گیری داشته اند و به بیش از سی شرکت بیمه ای فعال غیر دولتی رسیده اند.

بر همین اساس شرکت بیمه حافظ، نیز از جمله شرکت های بیمه ای می باشد که ارائه دهنده خدمات بیمه ای، به صورت حضوری و همچنین الکترونیکی، به اقشار مختلف جامعه، می باشد. شرکت بیمه حافظ، توانسته است در سال های فعالیت خود، بر اساس نیاز های اساسی مردم، خدمات بیمه ای بسیار متنوعی را به صورت اینترنتی، به مشتریان گسترده خود، ارائه کند. سایت شرکت بیمه حافظ نیز به نشانی اینترنتی hafezinsurance.ir، ارائه دهنده خدمات بیمه ای متنوعی بوده و افراد، از طریق این سایت و سامانه بیمه ای، از خدمات شرکت بیمه حافظ، به صورت الکترونیکی، بهره مند می گردند.

ویژگی‌های بسیار عالی شرکت بیمه حافظ

  • برخورداری از شبکه گسترده ارزیابی و بازدید از موقعیت‌های بیمه‌ای در کمترین زمان ممکن
  • سهولت و سرعت در پرداخت خسارت‌های بیمه‌گذاران حداکثر تا ۳ روز کاری
  • پاسخگویی به موقع به شکایات واصله
  • تجربه فعالیت‌های برون مرزی
  • مشارکت در پروژه‌های کلان ملی

با عنایت به اینکه شرکت بیمه حافظ، در زمینه فعالیت های بیمه ای، جزو شرکت های برتر خصوصی بیمه ای در کشور ایران

می باشد و انواع خدمات بیمه ای را چه به صورت حضوری و یا به صورت الکترونیکی، به مشتریان خود ارائه می نماید، در ادامه، در رابطه با معرفی سایت بیمه حافظ، ورود به سامانه hafezinsurance.ir، نحوه انواع خرید بیمه و تمدید بیمه نامه و راهنمای دریافت استعلام نرخ بیمه نامه های مختلف و همچنین، خدمات آن، مطالبی آورده شده است

 

در ادامه بخوانید:

ماجرای متروپل و بیمه حافظ : ریسک رسیده بود 100درصد

 

معرفی سایت بیمه حافظ hafezinsurance.ir

شرکت بیمه حافظ ( سهامی عام )، پس از طی نمودن روند قانونی، به عنوان اولین شرکت خصوصی، در تاریخ 17 اردیبهشت ماه سال 1381، در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در منطقه آزاد کیش، با هدف ایجاد آرامش‌، جهت تامین نیاز های اساسی مشتریان بازار بیمه ای ایران و جلب رضایت آنان، آغاز به فعالیت کرده است.

همان گونه که می دانید پس از ثبت شرکت بیمه حافظ، در منطقه آزاد کیش و بهره‌ مندی از معافیت‌ های قانونی مختلف، این شرکت بیمه گر، توانسته علاوه ‌بر ارائه خدماتی بسیار مطلوب در زمینه بیمه، ضمن تامین انتظارات بیمه‌ گذاران حقوقی و حقیقی و با‌توجه ‌به سرمایه مالی و توان برخورداری از پشتیبانی سایر بیمه‌ گران داخلی و خارجی، دامنه پوشش خدماتی خود را گسترش داده که این امر موجب جلب رضایت اقشار مختلف جامعه گردیده است.

سایت بیمه حافظ hafezinsurance.ir، توسط شرکت بیمه حافظ، برای تسریع ارائه خدمات بیمه ای، به صورت غیر حضوری، به مشتریان این شرکت بیمه گر،به صورت ویژه طراحی و راه اندازی شده است. این شرکت بیمه ای خصوصی، با راه اندازی پلتفرمی در بستر فضای مجازی، توانسته است، خدمات متنوعی را در زمینه انواع بیمه، به صورت الکترونیکی ، به افراد مختلف، ارائه نماید.

افرادی که قصد دارند، از خدمات بیمه مرکزی، به صورت اینترنتی، بهره مند شوند، می توانند از طریق مراجعه به سایت centinsur.ir، برای استفاده از این خدمات اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه استفاده از خدمات الکترونیکی بیمه مرکزی، به لینک زیر مراجعه نمایید.

شرکت بیمه حافظ درقالب شرکت سهامی عام در تاریخ 1381/02/17 پس از طی روند قانونی، به‌عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی با تمرکز فعالیت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد کیش و با هدف ایجاد آرامش‌ِخاطر، تأمین خواسته‌ها و نیازهای مشتریان بازار بیمه و جلب رضایت آنها فعالیت خود را آغاز‌کرد.

«شرکت بیمه حافظ» با استفاده از ابزارهای انتقال ریسک ازطریق کارگزاران معتبر بین‌المللی و شرکت‌های اتکاییِ تراز‌ِاوّل جهان و منطقه که سهم عمده‌ای در بیمه‌های مهندسی، پیمانکاری و انرژی در تمام مناطق دنیا ازجمله ایران دارند و با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاوران خبره صنعت بیمه کشور موفق‌شد در مدت کوتاهی علاوه‌بر فعالیت‌های عادی بیمه‌گری خود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در تمام رشته‌های متداول بیمه، تعدادی از پروژه‌های کلیدی را نیز بیمه‌کند. بدیهی است نیل به این اهداف و موفقیت‌ها ممکن نبوده مگر به‌واسطه قابلیت‌های فنی، علمی و تجربیات سال‌های طولانی کارشناسی در شرکت‌های بیمه و تماس دائم با شرکت‌های بیمه اتکاییِ بین‌المللی که به‌واقع سرمایه واقعی یک شرکت بیمه هستند و این مهم همیشه در «شرکت بیمه حافظ» از اولویت برخوردار بوده‌است.

شایان‌ذکر است مطابق قانون فعالیت مؤسسات بیمه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این شرکت می‌تواند در سرزمین اصلی کشور در 11 رشته بیمه‌ای اعم‌ّاز مسئولیت حرفه‌ای مدیران ارشد، آلودگی محیط‌زیست، بیمه رایانه و تجهیزات الکترونیک، از‌کار‌افتادگی دست هنرمندان و صنعتگران، سرقت آثار هنری، بیمه بیکاری، مرگ‌ومیر طیور و آبزیان، مرگ‌و‌میر زنبور‌عسل و کرم‌ابریشم، بیمه محصولات کشاورزی، بیمه اعتبار انفرادی و بیمه درمان انفرادی فعالیت‌کند.

با‌توجه‌به ثبت «شرکت بیمه حافظ» (سهامی عام) در منطقه آزاد کیش و بهره‌مندی از معافیت‌های قانونی مختلف، این شرکت قادر است علاوه‌بر ارائه خدمات با مطلوبیت قابل‌ِقبول و متعالی، ضمن تأمین انتظارات بیمه‌گذاران حقوقی و حقیقی با‌توجه‌به سرمایه مالی و توان برخورداری از فعالیت‌های اتکایی با سایر بیمه‌گران داخلی و خارجی، دامنه پوشش خدماتی خود را گسترش‌دهد که موجبات جلب‌ِرضایت هموطنان عزیز و گرامی فراهم آورده‌است.

برخی مزایای متمایز «شرکت بیمه حافظ» (سهامی عام)

• تجربه فعالیت‌های فراملی؛

• حذف مالیات بر‌ارزش‌افزوده از قراردادهای بیمه‌ای؛

• مشارکت در پروژه‌‌های حساس و کلان ملّی؛

• پرداخت خسارت‌های بیمه‌گذاران حداکثر طی سه‌روز کاری و با سهولت؛

• برخورداری از شبکه گسترده ارزیابی و بازدید از موقعیت‌های بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن؛

• توان کارشناسی با تجربه میانگین 15سال و سطح تحصیلات کارشناسی‌ارشد که بیمه حافظ را در صنعت بیمه منحصر به‌فردکرده‌است؛

• پاسخگویی بالا و سهل‌الوصول بودن دسترسی به مدیران ارشد شرکت؛

• قابلیت ردیابی سیستم صدور بیمه‌نامه به‌صورت برخط در سراسر کشور و امکان ایجاد سطح دسترسی برای بیمه‌گذاران محترم جهت کنترل و پایش مستمر.

توضیح افزون‌تر اینکه سابقه فعالیت‌های بیمه‌ای این شرکت در رشته فعالیت‌های بیمه‌ای گوناگون و پروژه‌های عظیم ملی همچون بیمه شناورهای دریایی، انواع بیمه‌های باربری، بیمه مهندسی فازهای 4، 5، 6، 7 و 8 پارس‌ِجنوبی، پروژه دارخوین، پروژه مهندسی انبارهای نفتی شناور در خلیج فارس (STX)، بیمه عملیاتی تمام تأسیسات و اسکله‌های پتروشیمی ماهشهر واقع در بندر امام خمینی(ره)، بیمه‌های تمام‌خطر کشتی‌های نفتکش و هواپیماهای شرکت کیش‌ایر و …، گواهی بر قابلیت‌های این شرکت بوده که مؤید توان مالی، فنی و اجرایی آن و رضایت‌مندی بیمه‌گذاران و هموطنان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *