طرح رفاه دانا یکی از جدیدترین طرح‌های ارائه شده توسط شرکت بیمه دانا است. همان طور که می‌دانید بیمه دانا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بیمه و در عین حال مجبوب‌ترین می‌باشد. این طرح پس از اجرای طرح مهر دانا ارائه شده و خدمات متمایز بیمه‌ای در آن ارائه می‌شود. طرح رفاه دانا نیز به منظور حمایت بیشتر از بازنشستگان و پشتیبانی فعالیت‌‌های تولیدی و خدماتی ارائه و اجرا شده است. در این طرح سعی شده با استفاده از استعداد‌ها و سرمایه‌های انسانی توانمند رفاه مشتریان و امنیت خاطر آنان افزایش داده شود. در ادامه به بررسی دقیق مزایای طرح رفاه دانا می‌پردازیم. با دانایار همراه باشید.

طرح رفاه دانا چیست؟

شرکت بیمه دانا تا کنون به عنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه کننده خدمات بیمه‌ای شناخته شده است. حمایت از مشتریان، خلاقیت در ارائه و اجرای طرح‌های گوناگون، ارائه ارزش، صداقت و شفافیت در کلیه امور بیمه‌ای از جمله مواردی است که جایگاه شرکت بیمه دانا را در میان مشتریان تثبیت کرده است. طرح مهر دانا نیز یکی از گام‌های اساسی بیمه دانا بود که در سال ۹۸ ارائه شد و هدف از آن توسعه ضریب نفوذ بیمه و حمایت از اقشارمختلف جامعه بوده است. در حال حاضر نیز همکاری جدیدی میان بانک رفاه و شرکت بیمه دانا صورت گرفته و طرح رفاه دانا را به وجود آورده که در حال حاضر در سراسر کشور در حال اجرا ‌می‌باشد. هدف از طرح رفاه دانا ارائه خدمات بیمه‌ای به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ‌می‌باشد؛ به صورتی که با تامین مالی از طریق تسهیلات برای خرید پوشش‌های بیمه‌ای تحت حمایت قرار می گیرند.

جناب آقای ابراهیم کاردگر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا نیز درباره طرح رفاه دانا بیان کرد: افرادی که از خودروهای سبک استفاده می کنند می توانند برای خرید بیمه شخص ثالث خودرو ، بیمه بدنه و بیمه آتش سوزی از تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه (طرح رفاه دانا) بهره مند شوند، لازم به ذکر است که این تسهیلات سقف معینی داشته و در طی اقساط ۱۲ ماهه ارائه می شود. بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند بدون ضامن از این تسهیلات بهره مند شده، وام دریافت کنند و اقساط آن را به صورت کسر از حقوق پرداخت نمایند. مدیرعامل بیمه دانا، جناب آقای کاردگر در پایان سخنان خود اشاره کرد؛ کاهش اضطراب بازنشستگان و مستمری بگیران به منظور جبران خسارات رسالت اصلی طرح رفاه دانا بوده و همچنین ارتقاء و پیشرفت صنعت بیمه با رشد و توسعه اقتصادی ارتباط مستقیمی دارد. این امر می تواند با ارتقا ضریب نفوذ بیمه از طریق گسترش فرهنگ بیمه‌ای و ایجاد تنوع در بسته‌های متفاوت بیمه‌ای، تقویت و توسعه شاخص‌های اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

ویژگی‌های طرح رفاه دانا

طرح رفاه دانا ویژگی‌های بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  1. بهبود نسبت نقدینگی
  2. افزایش فروش بیمه نامه‌های خرد که منتج به کاهش ریسک بیمه‌گری می شود
  3. بهره‌مندی از ظرفیت تسهیلات اعتباری بانکی در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه برای خرید انواع  بیمه نامه
  4. هم افزایی و تعاملات دو سویه اقتصادی و اجتماعی دو مجموعه اصلی حوزه مالی “بیمه و بانک” به عنوان دو نهاد تاثیرگذار در اقتصاد کشور
  5. رشد ضریب نفوذ بیمه ناشی از توسعه بیمه نامه‌های مربوط به رشته‌هایی که علی رغم اهمیت آن در سبد خانوار سهم اندکی را به خود اختصاص داده اند
  6. حمایت از اقشار متوسط و کم درآمد از طریق پوشش ریسک‌هایی که به طور قابل توجهی اقتصاد کم توان این بخش از جامعه را دچار مشکل می‌نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

۰۵۱۳۷۲۳۸۶۶۶ ۰۹۱۵۴۴۴۵۱۵۶

آماده سازی فرم
لطفا صبر کنید