بیمه دانا به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های بیمه گر و با تجربه بیش از ۴۵ سال بیمه گری در کشور، بار دیگر مبدع خدمتی نوین جهت رفاه حال بیمه گذاران محترم شده است

بیمه ثالث قسطی، بیمه بدنه قسطی و بیمه آتش سوزی قسطی

همان گونه که می‌دانیم این ۳ بیمه نامه پرکاربردترین بیمه نامه ها در میام عموم جامعه بوده و با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر، برای بسیاری از هموطنان امکان پرداخت نقدی آن ها وجود ندارد. اما با ابتکار جناب آقای دکتر کاردگر مدیر عامل محترم شرکت بیمه دانا و همراهی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امکان صدور اقساطی بیمه های فوق از ۱۲ قسط محیا گردد.

مزایای طرح مهر بیمه دانا چیست ؟

در این طرح در حال حاضر به ازای هر کد ملی تا سقف ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران بدون سود و بدون کارمزد، به هر بیمه گذار اعطا می‌گردد. همچنین در این جشنواره شما می توانید با کمترین هزینه بیمه شخص ثالث اقساطی، بیمه بدنه اقساطی و بیمه آتش سوزی اقساطی دریافت نمایید.

در این راستا پس از صدور بیمه نامه مدارک بانکی و اقساط مربوط به بیمه گذار اعلام شده و یک شماره کارت ۱۶ رقمی در اختیار ایشان قرار داده می شود که می توانند اقساط بیمه را با یک کارت به کارت ساده پرداخت نمایند.

جهت خرید بیمه قسطی در ۱۲ قسط بدون سود و پیش پرداخت همین حالا کلیک کنید

خرید بیمه شخص ثالث خرید بیمه بدنه قسطی

شایان ذکر است در طی این مراحل هیچ گونه نیازی به مراجعه به بانک وجود ندارد.

مزایای این طرح در مقایسه با سایر شرکت ها به شرح ذیل است :

۱. اقساط  ۱۲ ماهه به جای اقساط کوتاه مدت سایر شرکت ها

۲. عدم پیش پرداخت در هنگام صدور بیمه نامه به جای ۲۵ تا ۵۰ درصد پرداختی نسبت به دیگر شرکت های بیمه (کلیه اقساط بیمه از یک ماه پس از صدور شروع به پرداخت می گردد)

۳. عدم نیاز به ضامن

۴. بهره مندی از ۱۰ درصد تخفیف نقدی در بیمه بدنه قسطی ( در حالیکه در سایر شرکت ها هنگام صدور بیمه اقساطی این تخفیف از بین می رود) و بنابراین ارزانترین بیمه بدنه اقساطی به شما ارائه می گردد.

۵. بهره مندی از ۲٫۵ درصد تخفیف مازاد که سبب شده ارزانترین بیمه شخص ثالث اقساطی به شما ارائه گردد.

۶٫ شایان ذکر است شرکت بیمه دانا هیچ تفاوتی بین بیمه گذاران بیمه اقساطی و بیمه نقدی قائل نمی شود. همچنین طرح های تخفیف بیمه فوق در راستای توسعه ضریب نفوذ بیمه در کشور می باشد و شرکت بیمه دانا که دارای بیش از ۴۵ سال سابقه در صنعت بیمه می باشد، دارای توانگری مالی رتبه ۱ در بین تمامی شرکت های بیمه بوده از همین رو توانایی ارائه خدمات اینچنینی را به صورت انحصاری در بین شرکت های بیمه داراست.
همچنین بیمه گذارانی که اقدام به خرید بیمه شخص ثالث قسطی و یا خرید بیمه بدنه قسطی می نمایند، چنانچه هر زمانی در طی دوره یکساله بیمه خود دچار حادثه ای شوند شرکت بیمه دانا تمامی خسارات متعلقه را به صورت تمام و کمال پرداخت می نماید و هیچ گونه تفاوتی در طرح فروش بیمه اقساطی و فروش بیمه نقدی چه در شخص ثالث و چه در بیمه بدنه و سایر رشته های بیمه ای در شرکت بیمه دانا وجود ندارد.

خرید بیمه اقساطی از کارگزاری مسعود یوسفی

لذا با توجه به ماهیت طرح فوق بر خود دیدیم شرایط به وجود آمده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا را یک قدم دیگر تسهیل نمیده و کلیه فعالیت ها را به دو شکل حضوری و غیر حضوری انجام دهیم که با توجه به مشغله موجود برای افراد در سراسر کشور، خدمات غیر حضوری ما، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

در این فرایند تنها کافیست بیمه گذار محترم پس از تصمیم گیری مدارک مورد نیاز را از طریق واتس اپ، تلگرام و یا سایر روش‌ها برای ما فرستاده، کارشناسان ما جهت تطبیق مدارک، تماسی با آنها برقرار نموده و پس از طی فرایند صدور، در همان روز بیمه نامه ها به آدرس مورد نظر شما در هر نقطه از شهر تهران ارسال می گردد.

امید است با تدابیر اندیشیده شده از سوی بیمه دانا، بانک قرض الحسنه مهر ایران و کارگزاری مسعود یوسفی وب سایت شهر بیمه ، فرایند خدمت رسانی جهت صدور بیمه نامه، هر چه بهتر انجام شده و دیگر شاهد آن نباشیم که شخصی به دلیل عدم تمکن مالی در یک لحظه خاص از زندگی بدونه بیمه نامه بماند و دچار خسارت جبران ناپذیری شود.

لذا خواهشمندیم ما را به آنهایی که دوستشان دارید معرفی کنید تا خدمتگذار خوبی برایشان باشیم.

مدارک مورد نیاز، جهت صدور بیمه قسطی خودرو :

۱. عکس از سند خودرو (یا پشت و روی کارت خودرو)
۲. عکس از صفحه کامل بیمه نامه
۳. عکس شناسنامه و کارت ملی
۴. شغل، تحصیلات
۵. تلفن ثابت، موبایل
۶٫ آدرس
۷٫ چک صیاد
۸٫ نحوه آشنایی با دفتر ما
نکته : صاحب بیمه نامه باید فاقد چک برگشتی و بدهی بانکی باشد.