همان طور که می دانید یکی از پوشش های پرطرفدار در بیمه های تکمیل درمان پوشش خرید عینک و نیز لنز طبی می باشد . به این روش افرادی که تحت پوشش این بیمه نامه می باشند به راحتی می توانند هزینه های خرید عینک را از شرکت بیمه دریافت کنند .البته در صورتی که هزینه های عینک تحت پوشش آن قرارداد باشد.

روش خرید عینک با بیمه تکمیل درمان

بعضی از اشخاص بنا به دلایلی شرایط عمل های جراحی برای چشم را ندارند به همین علت باید تا همیشه از عینک استفاده نمایند . همچنین عینک برای خیلی از اشخاص میان سال یک ابزار ضروری برای افزایش کیفیت بینایی می باشد به همین علت خیلی از شرکت های پوشش پرداخت هزینه های خرید عینک را در بیمه تکمیل درمان ارایه می کنند . ذکر این نکته ضروری است که دریافت هزینه های عینک در هر شرکت بیمه ای متفاوت می باشد.

مدارک و شرایط اساسی برای دریافت هزینه عینک از بیمه تکمیل درمان :

برای دریافت کردن هزینه های عینک از بیمه های تکمیل درمان شما باید مدارک زیر را به شرکت بیمه گر ارایه دهید :

  •   اصل قبض دریافت شده از مراکز خرید عینک
  •   برگ اپتومتري توسط متخصص چشم پزشکی و یا اپتومتریست مبنی بر نیاز عینک شخص  

روش تهیه و خرید عینک آفتابی با بیمه تکمیل درمان

متاسفانه هیچ شرکت بیمه ای هزینه ای برای خرید عینک های آفتابی پرداخت نمی نماید. ولی اگر شما نیاز به خرید عینک آفتابی به همراه لنز طبی دارید ، می توانید با همراه داشتن دستور پزشک ، شرکت بیمه با توجه به سقف تعهداتش قسمتی از هزینه های خرید و تهیه عینک را پرداخت کند.

روش دریافت هزینه های لنز طبی از طریق بیمه تامین اجتماعی

تامین اجتماعی برای اشخاصی که نیاز به خرید لنز طبی می باشند در حال حاضر مبلغ دو میلیون ریال برای این منظور در نظر می گیرد. فقط در نظر داشته باشد که برای دریافت این هزینه ها باید نمره دو چشم شما بالای ده باشد و همچنین از آخرین دریافت هزینه عینک شما نیز حداقل 2 سال گذشته باشد.

روش های دریافت هزینه های عینک در شرکت‌های بیمه ای به چه صورت می باشد ؟

ما در ادامه این مقاله از وب سایت شهر بیمه شرایط و روش های مختلف جهت خرید عینک طبی و همچنین لنز را به شما توضیح می دهیم .

روش دریافت خسارت عینک بیمه کمک رسان SOS

اشخاص تحت پوشش بیمه کمک رسان SOS که دارای بیمه تکمیل درمان می باشند می توانند با ارائه فاکتور مهر و تایید شده از فروشگاه های عینک و همچنین دستور پزشک متخصص به راحتی می‌توانند از  پوشش خرید عینک و لنز طبی استفاده نمایند . بیمه SOS تا سی درصد فرانشیز   جهت خرید عینک طبی در نظر می گیرد..

فرانشیز بیمه چیست ؟ و در چه مواردی شامل فرانشیز می شود؟

روش دریافت هزینه های عینک در بیمه آسیا :

همه بیمه شدگانی که تحت پوشش بیمه آسیا هستند همواره می توانند جهت استفاده از بیمه نامه از پوشش بیمه خرید عینک و لنز طبی بهره مند بشوند ، البته همان طور که می دانید بیمه تکمیلی آسیا فقط به صورت گروهی می باشد و به هیچ عنوان به صورت انفرادی نمی توان این بیمه را خریداری نمود .

روش دریافت هزینه عینک از بیمه آتیه سازان حافظ

بیمه تکمیل درمان آتیه سازان حافظ برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی قابل استفاده می باشد . در نظر داشته باشید در حال حاضر این بیمه مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان را برای خرید و تهیه عینک به افراد تحت پوشش خود پرداخت می نماید.   

روش دریافت هزینه عینک از بیمه بیمه دی

شرکت بیمه دی نیز به صورت گروهی ارائه می گردد و همچنین سقف تعهد های آن بسته به توافق بین شرکت بیمه ای و شرکت دریافت کننده خدمت متفاوت می باشد . شما با خرید لنز یا عینک طبی، و همچنین با ارائه فاکتور خرید و همچنین دستور پزشک معالج به شرکت بیمه دی، می‌توانید برای دریافت هزینه عینک اقدام کنید.

روش دریافت هزینه عینک از بیمه دانا

 پوشش خرید عینک و نیز لنز طبی یکی از خدمات بسیار پرطرفدار بیمه تکمیل درمان در شرکت بیمه دانا می باشد . بیمه تکمیل درمان دانا برای گروه‌ های کاری بالای پنجاه نفر صادر می گردد. فانشیز خرید عینک در شرکت معظم بیمه دانا برای گروه‌های پنجاه نفر  سی درصد و برای گروه‌های بالا یکصد نفره ده درصد می باشد.  

روش ثبت نام هزینه عینک در سازمان تامین اجتماعی

در سازمان تامین اجتماعی می تواند بدون مراجعه حضوری هزینه خرید عینک را از این سازمان دریافت نمایید. برای ثبت نام و دریافت این هزینه ها می توانید از طریق دستور العمل زیر اقدام فرمایید. امکانی را فراهم آورده است تا افراد تحت پوشش بتوانند بدون مراجعه حضوری، هزینه خرید عینک را از شرکت بیمه اقدام فرمایید.

  •   در مرحله اول شما به سایت es.tamin.ir مراجعه می کنید و وارد بخش بیمه‌شدگان می شوید.
  •   سپس درخواست پروتز اروتز را انتخاب  نمایید.
  •   در مرحله بعدی نام و رمز عبور خود را وارد نمایید تا بتوانید وارد پرتال تامین اجتماعی خود بشوید.
  •   پس از انتخاب شعبه پرداخت، نسخه پزشک و همچنین فاکتور را بارگزاری نمایید..

خرید بیمه تکمیلی از شهر بیمه

همان طور که می دانید یکی از روش های مهم جهت کاهش هزینه های درمان بیمه تکمیل درمان می باشد ، با توجه به این که طرح ها و پوشش های تکمیل درمان و خدمات آن بسیار متنوع می باشد ، پیشنهاد میکنیم جهت انتخاب راحت تر از مشاوره رایگان کارشناسان شهر بیمه استفاده نمایید. جهت این امر می توانید فرم زیر را پر کنید کارشناسان شهر بیمه در اسرع وقت با شما تماس گرفته و مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار می دهند .

[EMS_Form_Builder id=1]