طرح شهروند دانا

با توجه به ضریب نفوذ بیمه های شخص ثالث و بیمه بدنه در کشورمان ایران ، و همچنین الزام به خرید این گونه بیمه ها، ذکر این نکته ضروری است که در مورد بیمه حوادث راننده ، بیمه نامه شخص ثالث نیز مطلع شوید ، همانطور که می دانید بر اساس آمار ها ، همه ساله بر اثر تصادف های رانندگی متاسفانه جان بسیار زیادی از افراد گرفته می شود و همچنین آسیب های جانی و مالی بسیار زیادی را به افراد وارد می کند ، بیمه نامه شخص ثالث و همچنین بیمه نامه بدنه قسمت زیادی از خسارات مالی و جانی را پرداخت می کند ، اما متاسفانه پوشش خسارت جانی به راننده به صورت کامل نیست.

برای تکمیل این پوشش بیمه نامه ای تحت عنوان طرح بیمه شهروند دانا  توسط شرکت بیمه دانا طراحی و روانه بازار شده است ، ما در این مقاله به صورت کامل این بیمه نامه را معرفی می کنیم.

طرح بیمه شهروند دانا چیست؟

همان طور که می دانید ، طرح بیمه شهروند دانا یکی از زیر شاخه های بیمه نامه اشخاص می باشد که در شرکت های بیمه ای معمولا این بیمه را تحت عنوان بیمه نامه حوادث راننده نیز می شناسند ، این بیمه نامه به نوعی مکمل بیمه نامه شخص ثالث می باشد ، چون در بیمه نامه شخص ثالث متاسفانه ، پوشش حوادث راننده به صورت کامل لحاظ نگردیده است ، شما بیمه گذار محترم می توانید با دریافت بیمه نامه شهروند دانا از کارگزاری شهر بیمه ، پوشش بیمه نامه شخص ثالث خود را کامل تر نمایید.

پوشش غرامت اصلی در این طرح یعنی بیمه نامه شهروند دانا ، مربوط به حوادث راننده است که تکمیل کننده دیه راننده و همچنین بقیه پوشش های اضافی می باشد که اکنون در قالب دو طرح بسیار عالی با عنوان طرح بیمه شهروند دانا به بازار عرضه شده است.

در ادامه این مقاله ما به بررسی طرح ها و نوع پوشش ها و همچنین شرایط  این بیمه نامه می پردازیم.

همراه شهر بیمه باشید.

انواع طرح شهروند دانا

طرح شماره یک:

با پرداخت حق بیمه بسیار ناچیز به مبلغ ۱۶۰ هزار تومان یک بار در سال،شخص میتواند به مدت یکسال  تحت پوشش این بیمه نامه قرار بگیرد.

پوشش های این طرح عبارت است از:

۱٫پرداخت غرامت مازاد بر دیه فوت ناشی از حوادث ترافیکی راننده مقصر وسیله نقلیه ، جمعا به مبلغ( 2.000.000.000 ریال)

۲٫پرداخت مستمری به بازماندگان (وراث قانونی) به شرط فوت ناشی از حوادث ترافیکی بیمه شده، حداکثر به مدت ۳۰ سال و ماهیانه مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (جمعاً مبلغ ۳٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال).

طرح شماره دو:

با پرداخت حق بیمه ۲۸۰ هزار تومان یک بار در سال ،بیمه گذار میتواند به مدت یکسال  تحت پوشش این بیمه نامه قرار بگیرد.

پوشش های این طرح شامل:

۱:پرداخت غرامت مازاد بر دیه فوت، ناشی از حوادث ترافیکی راننده مقصر وسیله نقلیه موتوری ،به مبلغ  2.000.000.000 ریال.

۲:پرداخت مستمری به بازماندگان (وراث قانونی) به شرط فوت ناشی از حوادث ترافیکی بیمه شده، حداکثر به مدت ۳۰ سال (۳۶۰ ماه) و ماهیانه مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (جمعاً ۷٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰)  

۳:پرداخت غرامت مازاد بر دیه فوت ناشی از حوادث راننده وسیله نقلیه، به میزان ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.

دیگر مزایای بی‌نظیر بیمه‌نامه شهروند دانا:

۱) عدم نیاز به انجام معاینات پزشکی
۲) حق بیمه کم در مقابل پوشش‌های چشم‌‎گیر
۳) ادامه پرداخت مستمری ۳۰ ساله به ذینفع دیگر
۴) امکان صدور انفرادی و گروهی برای افراد
۵) پرداخت اقساطی از طریق طرح مهر دانا

آماده سازی فرم
لطفا صبر کنید