آیا می‌توان بیمه شخص ثالث را در مشهد به صورت قسطی خرید؟

همانگونه که شما هم می دانید بیمه های شخص ثالث از بیمه های اجباری و پرهزینه می باشد ، با شرایط موجود خرید و روش پرداخت نقدی و یک جای این نوع بیمه نامه و همچنین بیمه نامه بدنه و سرقت برای اشخاصی که از بابت شرایط اقتصادی و مالی در وضعیت متوسط و یا ضعیفی قرار دارند سخت می باشد ، آسان ترین و بهترین روش پرداخت حق بیمه به صورت اقساطی می باشد، در این روش شخص می تواند بیمه نامه را حتی بدون پیش پرداخت و بدون سود و فقط با یک فقره چک و یا به روش های متنوع دیگر پرداخت نماید ، بیمه نامه شخص ثالث اقساطی دقیقا مشابه بیمه نامه شخص ثالث نقدی می باشد، و تفاوتی ما بین این دو مدل پرداخت وجود ندارد.حتی در روش پرداخت قسطی بیمه ثالث در مشهد و سایر شهرها ، کارگزاری مسعود یوسفی ، هیچ گونه سود و پرداخت کارمزد مازاد برای بیمه گذاران در نظر نمی گیرد. اعتبار بیمه نامه شخص ثالث اقساطی نیز معمولا از ساعت 24 همان روز شروع می گردد.

تمام شرایط خرید بیمه نامه شخص ثالث قسطی در مشهد و سایر شهر های ایران

با توجه به افزایش رقم دیه ها و به تبع آن گران شدن حق بیمه های شخص ثالث ، اکثر شرکت های بیمه ای این امکان را برای بیمه گذاران فراهم کرده اند که این افراد بتوانند بیمه نامه های خود را به صورت قسطی و حتی به صورت ارایه یک فقره چک ضمانت ، خریداری نمایند ، شما می توانید از هر نقطه از کشور از جمله مشهد ، و تمامی شهر ها و روستاهای کشور ،با ورود به سایت شهر بیمه یا مراجعه حضوری به کارگزاری مسعود یوسفی ( شهر بیمه ) خرید بیمه نامه شخص ثالث قسطی را انجام دهید ، سایر روش های قسطی نیز ، به صورت 25 درصد نقد الباقی طی 6 قسط امکان صدور وجود دارد.

 بیمه شخص ثالث بدون چک در مشهد و سراسر کشور

همان طور که می دانید ، بیمه نامه های شخص ثالث به صورت بدون چک و روش کوتاه مدت طبق شرایط شرکت های بیمه گر به صورت 2 ماهه ، سه ماهه ، چهار ماهه ، شش ماهه و 9 ماهه ارایه می گردد ، این نوع بیمه نامه از لحاظ اقتصادی به صرفه بیمه گذاران نمی باشد و بیمه گذار باید هزینه بیشتری را در طول مدت بیمه نامه پرداخت نماید، شایان ذکر است که قیمت بیمه نامه ثالث کوتاه مدت هیچ گونه تناسبی با مدت اعتبار بیمه نامه ندارد . به عنوان مثال قیمت بیمه نامه شخص ثالث یک ساله همیشه کمتر از تمدید دو بیمه نامه شش ماهه می باشد، به عبارتی بیمه نامه شش ماهه به جای پنجاه درصد حق بیمه یک ساله ، 60 درصد حق بیمه یک ساله محاسبه می گردد.با عنایت بیمه این نکته هر چقدر اعتبار زمانی بیمه نامه کمتر باشد ، شخص بیمه گذار باید قیمت بیشتری را برای بیمه نامه پرداخت کند و این موضوع به ضرر بیمه گذار خواهد بود ، پس با توجه به این مورد خرید بیمه نامه قسطی یک ساله به نفع بیمه گذار خواهد بود.

از معایب بزرگ بیمه نامه کوتاه مدت نحوه چگونگی محاسبه تخفیف های عدم خسارت در این نوع بیمه نامه می باشد،

به عنوان نمونه اگر شما بیمه نامه شخص ثالث به صورت کوتاه مدت ، چهار ماهه اول بیمه نامه کوتاه مدت به علت خسارت وارد شده از بیمه نامه خود استفاده نماید ، برای تمدید آن بیمه نامه در چهار ماهه دوم بیمه نامه از تخفیف های بیمه نامه شما درصدی کسر خواهد گردید و بیمه گذار باید چهار ماه دوم بیمه نامه را گرانتر از چهار ماه اول خریداری نماید.در صورتی که اگر شما بیمه نامه شخص ثالث را به صورت یک ساله خریداری نمایید ، تا پایان یک سال می توانید از تخفیف های یک سال خود استفاده کنید و حق بیمه اضافه ای پرداخت نخواهید کرد.با تمام این توضیحات قطعا خرید بیمه نامه یک ساله به نفع بیمه گذار خواهد بود.

آیا با خرید بیمه ثالث اقساطی تخفیف‌ها بیمه نامه اعمال می گردد؟

با خرید بیمه شخص ثالث قسطی در مشهد و سراسر کشور تخفیف های حوادث راننده و همچین عدم خسارت هیچ گونه تفاوتی با بیمه نامه های نقدی نخواهد داشت ، به این دلیل که بیمه نامه به صورت یک ساله صادر شده است و فقط روش پرداخت آن به صورت قسطی ثبت شده است ، و همچنین در صورت عدم بروز خسارت بیمه ای و استفاده نکردن از بیمه نامه شخص ثالث ، تخفیف ها اعمال می گردد.

آیا با خرید بیمه نامه اقساطی سقف تعهدهای بیمه نامه و یا مبلغ حق بیمه آن تغییر می کند؟

بر اساس قانون های بیمه نامه ، در بیمه نامه شخص ثالث ، تعهد های جانی و مالی ارایه می گردد ، میزان تعهد های جانی با توجه به دیه های اعلامی توسط قوه قضاییه مشخص می گردد. همچنین تعهدات مالی بیمه نامه نیز به همین روش محاسبه می گردد ، با خرید بیمه نامه شخص ثالث قسطی در مشهد و سراسر کشور شما هیچ مبلغ اضافه تر پرداخت نخواهید کرد و تعهدات بیمه نامه شما نیز تغییری نخواهد کرد.

 روش آسان خرید بیمه نامه شخص ثالث قسطی آنلاین در مشهد

با توجه به گسترش و ضریب نفود اینترنت و همچنین پیشرفت تکنولوژی در کشور و با توجه به صرفه جویی در زمان و وقت ، صنعت بیمه نامه کشور به سمت الکترونیکی شدن رفته است ، سایت شهر بیمه از جمله سایت هایی می باشد که به صورت شبانه روز و 24 ساعت امکان خرید انواع بیمه نامه به صورت تمام قسط را برای بیمه گذاران کشور و مخصوصا شهر مشهد فراهم نموده است ، سایت شهر بیمه بدون حمایت از شرکت بیمه ای خاص ، به صورت منصفانه بهترین شرایط بیمه ای را برای بیمه گذارن در نظر گرفته است.

شما جهت دریافت خدمات وب سایت شهر بیمه ، فرم زیر را پر نمایید ، کارشناسان سایت شهر بیمه در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و یا صدور بیمه نامه درخواستی شما ، تماس خواهند گرفت

 

 

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد بیمه نامه شخص ثالث توضیحات کاملی را برای شما ارایه کردیم ، شما با مطالعه این مقاله متوجه شدید که بیمه نامه شخص ثالث و بیمه نامه بدنه و سرقت را می توانید به صورت اقساط بلند مدت و بدون سود و بدون پیش پرداخت خریداری نمایید، ضمن این که ما در شهر بیمه به صورت اقساط بیمه نامه های شما را چه در شعبه مرکزی مشهد و یا در سراسر کشور عزیزمان ایران به صورت آنلاین صادر و برای شما ارسال می نماییم .ما در این مقاله به این نکات اشاره کردیم که با خرید بیمه نامه شخص ثالث اقساطی تخفیف های بیمه نامه شما اعمال می گردد و هیچ گونه تغییری در سقف تعهدات و حق بیمه شخص ایجاد نمی گردد. همچنین در باره نحوه خرید بیمه نامه شخص ثالث و بیمه نامه بدنه قسطی توضیحات کامل را برای شما ارایه کردیم. جهت خرید بیمه نامه از سایت شهر بیمه می توانید فرم زیر را پر نمایید.

همچنین در صورتی که نیاز به توضیحات و یا اطلاعات بیشتری داشتید می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان شهر بیمه تماس بگیرید.

[EMS_Form_Builder id=1]